Muzikant of producent overleden? Deel het hier!

Crap.. daar schrik ik toch wel ff van.. ook de vindplaats.. Sowieso een geweldige stem..

Hij had geldnood.
Kun je nagaan hoe snel je over-het-paard-getild-wordt. Daarom ben ik ook nooit jaloers op zulke mensen.
Spreekwoord : Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen.
Ik weet niet of 'over het paard getild' een goede kwalificatie is voor Saunders. Hij wilde juist buiten de schijnwerpers blijven en privé met rust gelaten worden als ik zijn necrologieën zo lees. Dat klinkt niet als de omhooggevallen artiest die de socialite uit gaat hangen en even flink de bloemetjes buiten zet, of zo'n André Hazes jr. die voor iedere camera springt die in de buurt is om uitgebreid zijn privé-ellende te delen met wie het maar horen wil. Verder weten we behalve wat minimale info uit de media en speculatie op social media nog helemaal niets over wat er gebeurd is en waarom, dus lijken dit soort conclusies me nogal voorbarig.

Laatst gewijzigd:
Ik weet niet of 'over het paard getild' een goede kwalificatie is voor Saunders. Hij wilde juist buiten de schijnwerpers blijven en privé met rust gelaten worden als ik zijn necrologieën zo lees. Dat klinkt niet als de omhooggevallen artiest die de socialite uit gaat hangen en even flink de bloemetjes buiten zet, of zo'n André Hazes jr. die voor iedere camera springt die in de buurt is om uitgebreid zijn privé-ellende te delen met wie het maar horen wil. Verder weten we behalve wat minimale info uit de media en speculatie op social media nog helemaal niets over wat er gebeurd is en waarom, dus lijken dit soort conclusies me nogal voorbarig.
Niet in de betekenis van verwaand of arrogant zeker niet. Maar na zo`n positieve bejubeling ga je geloven dat de-bomen-tot-in-de hemel-groeien.
Weer zo`n spreekwoord. Maar dat kan iedere artiest overkomen. Dan denk je dat het allemaal niet op kan.
Verder weet ik er niks van af. En wacht af. Alleen dat de politie dacht dat het geen moord was.

Afgelopen vrijdag is Bruno Kramm overleden na afloop van een optreden in Spanje.
Kramm was medeoprichter van de Duitse darkwave (of beter: Neue Deutsche Todeskunst) band Das Ich. Daarnaast oprichter en eigenaar van het Danse Macabre platenlabel.

Begin jaren 90 Das Ich vaak live gezien, en ook een aantal keren bij het Danse Macabre Festival geweest. Even met de man gepraat toen hij ons op de parkeerplaats aanzag voor een van de optredende bands...

Supervriendelijke gast.
58 jaar oud geworden.
RIP

Het nieuwsbericht

Bruno Kramm overleden ... Das Ich ...

Niet oud geworden. :( Das Ich meerdere keren gezien, laatste keer wel een hele tijd geleden. In Paradiso, dat weet ik nog wel, zal meer dan 20 jaar geleden zijn.

Back