Doe dit maar eens na!

nu we het er toch over hebben, schaf al die subsidie voor de kunst af, als niemand het koopt is het niet echt kunst ofwel. Meer een witwas circuit en het faciliteren van zaken die je gewoon als hobby mag hebben, maar ga gewoon lekker werken met je klauwen ernaast joh :D
Hahaha, meer dan de helft van wat de hardwerkende nederlanders (vinden ze van zich zelf) doet is zinloze bezigheidstherapie die er alleen op gericht is om geld rond te pompen, waarmee een handjevol schatrijk wordt. Goed, laten we dan afspreken dat dat handjevol net als vroeger wat leuke componistjes een aalmoes toewerpt in ruil voor pakken muziekpapier en slechte uitvoeringen. Maar dan noemen we het geen subsidie Het gepeupel kan dan zelf op wat varkensvellen slaan en op een pijp met gaten blazen.

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik begrijp dat deze mevrouw uit de US komt, en daar zijn ze over het algemeen niet zo scheutig met subsidies. Las ook iets dat ze les geeft op een universiteit of hogeschool en nog meer maatschappelijke dingen doet.

Ik begrijp dat deze mevrouw uit de US komt, en daar zijn ze over het algemeen niet zo scheutig met subsidies. Las ook iets dat ze les geeft op een universiteit of hogeschool en nog meer maatschappelijke dingen doet.
Oftewel: De zuinige Hollandse belastingbetaler kan weer rustig slapen. :Z
Ik zie bovendien een zaal vol betalende (?) bezoekers. Volgens diezelfde Hollandse handelsgeest mag ze dan weer bestaan, eh toch? OMG :stupid

Btw: Ik ga amper naar concerten, maar deze Evicshen zou ik wel leuk vinden een keer.

Laatst gewijzigd:
dit soort underground shit mag ik zeker. ik woon in een pand, waarbij een zaal hoorde (de zaal is er nog, maar we hebben er niet meer rechtstreeks mee te maken).

het Earational festival vond hier lang geleden plaats, elk jaar.

zou hier strak hebben gestaan.

het kan me niet ellitair genoeg zijn. (en ja, bij elitaire kunst hoort ironie, scheten en poepen. er is een heel vreemd oordeel dat elitaire kunst het banale niet eert.)

dit sluit niemand uit, het valt louter aan.....

ik vind het nog behoorlik gestruktureerd... en wat een performance.

ik vind het lekker!

Het lijkt mij meer een provocatie experiment (omdat het kan).
Stockhausen mocht ook graag zo experimenteren. Denk aan het helicopterquartet uit de jaren '90.

Het was uniek maar heeft verder niet bijgedragen aan de ontwikkeling van de muziek

Meer aan Stringfellow Hawke en Airwolf :D

D1J4AWdXcAEnYAR-2556574577.jpg

Back