EBM/Industrial

deathspell

Ouwe rot
Ik heb een tijd geleden een Access Virus TI aangeschaft en die bleek zich uitstekend te lenen voor wat ouderwetse EBM/industrial. Het voorlopige resultaat staat hieronder. Er moet nog wat aan geschaafd worden, aan het arrangement en ik vind de mix erg lastig, maar voordat ik verder ga, dacht ik; ik deel hem even hier en kijk of jullie nog feedback hebben! Dus, als je zin hebt, shoot! En alvast bedankt.

Ik heb een tijd geleden een Access Virus TI aangeschaft en die bleek zich uitstekend te lenen voor wat ouderwetse EBM/industrial. Het voorlopige resultaat staat hieronder. Er moet nog wat aan geschaafd worden, aan het arrangement en ik vind de mix erg lastig, maar voordat ik verder ga, dacht ik; ik deel hem even hier en kijk of jullie nog feedback hebben! Dus, als je zin hebt, shoot! En alvast bedankt.

Bekijk bijlage 3876728
Awesome. Doet me beetje denken aan Amduscia.
Ik hou hier altijd wel van in elk geval :)

Hey leuke track! Qua mix op zich niet zoveel aan te merken, maar als je een mening wil :D, ik zou proberen de vocals wat meer naar voren te halen (en dan de synths wat naar achteren), misschien simpel weg wat met volumes spelen en of wat EQ om dat te bereiken. De synths spelen en een belangrijk rol in de track (driving), maar eisen nu ook wel alle aandacht op.

ik vind de vocals die net iets meer op de achtergrond liggen juist wel heel goed passen beetje mysterieus bij dat duistere sfeertje alhoewel enkele synth geluiden wel iets overheersen inderdaad
er zou van mij wel iets meer sub in mogen zoals je bij de intro doet met die pad/drone om het nog net wat broeieriger/duisterder te maken

maar over het algemeen zeker al een leuke track

djeezus, klinkt dik ok - ik durf zelfs denken 'pro'
Als hier nog aan geschaafd moet worden, sjonguh :)
rond 4 a 4min 30 een beetje variatie misschien? Ik houd mijn eigen geknutsel bewust korter, dat vul ik al zo moeilijk *D

Bedankt allemaal! Ik laat 'm even liggen, pas daarna nog wat aan, maar fijn om te lezen dat ik in ieder geval op de juiste weg ben. :)

Nou, ik vind dit ook al heel serieus goed klinken hoor. En die vocals die zou ik juist niet naar voren halen. Precies goed geplaatst zo in het stereoveld, en qua volume ook. Goed verstaanbaar. Wat wil je nog meer?
Kritiekpunten weet ik eigenlijk ook verder niet echt. Ben geneigd iets met subtiel wat meer dynamiek of zo. Velocity van de percussie/beat licht randomizen, of zo. Maar wellicht zit dat er allang op.

Tja, ik zou zeggen: goeie referentie erbij zoeken, kijken waar je in vergelijking met een pro track nog misschien wat dingen hoort. En dan strikje eromheen :)

Goeie track. Complimenten.

Nou, ik vind dit ook al heel serieus goed klinken hoor. En die vocals die zou ik juist niet naar voren halen. Precies goed geplaatst zo in het stereoveld, en qua volume ook. Goed verstaanbaar. Wat wil je nog meer?
Kritiekpunten weet ik eigenlijk ook verder niet echt. Ben geneigd iets met subtiel wat meer dynamiek of zo. Velocity van de percussie/beat licht randomizen, of zo. Maar wellicht zit dat er allang op.

Tja, ik zou zeggen: goeie referentie erbij zoeken, kijken waar je in vergelijking met een pro track nog misschien wat dingen hoort. En dan strikje eromheen :)

Goeie track. Complimenten.

Dank je wel! :)

Back