Hi all! Looking for vintage synths

Tsja, als je het verschil tussen een Philicorda en een piano niet ziet dan wens ik je veel succes met je zoektocht naar goedkope vintage synths.
Ik heb helemaal aan het begin al aangegeven in welke soorten synthesizers ik geïnteresseerd ben, en de Polysix of de JX-10 zou ik niet bepaald goedkoop noemen.
Reverb is absoluut een dure plek om te winkelen – dat weet iedereen.

Ik heb helemaal aan het begin al aangegeven in welke soorten synthesizers ik geïnteresseerd ben, en de Polysix of de JX-10 zou ik niet bepaald goedkoop noemen.
Reverb is absoluut een dure plek om te winkelen – dat weet iedereen.
Ik denk dat meespeelt dat je vraag een beetje klinkt zoals sommige advertenties op marktplaats ("Hallo, heeft u op zolder nog wat oude rommel liggen zoals bijvoorbeeld een Roland TR909, TB303 of Jupiter 8? Dan help ik u er wel van af zodat u geen afspraak voor het ophalen van grof vuil hoeft te maken").

En dat je MP Aanbod op synthforum.nl niet eerst even doorzoekt (link boven aan de page)? Er werden de afgelopen tijd meerdere Polysix aangeboden met/zonder Kenton MIDI etc. en er staat er nu tenminste nog eentje te koop:

Polysix te koop
JX 10 te koop

• Duimpje
Duimpjes: RSB
  • Duimpje
Duimpjes: EL1
Waaruit blijkt dat deze person nog niet in de MP sectie heeft gekeken?

Ik ben natuurlijk bekend met Marktplaats; ik heb de app geïnstalleerd en kijk er bijna elke dag op. Ik heb er al veel synthesizers gekocht en zoek ook naar defecte exemplaren.

Precies. Dat had ik helemaal in het begin al gevonden, maar toch bedankt.
Ah okee, dus je bent die Polysix en JX10 wel tegengekomen via onderstaande links maar die waren niet voldoende interessant? Mogelijk natuurlijk, dan lees ik weliswaar 'te duur' tussen de regels maar kan natuurlijk ook 'te ver weg' of elke andere reden zijn! Lelijke sticker erop of beschadigd houtwerk of behuizing...

Er zijn recent enkele Polysix langs gekomen die alle best wat prijzig waren maar ook in heel mooie staat verkeerden. Kennelijk ook verkocht dus de prijs wel waard voor iemand.

Korg Polysix - 1400 euro - een bod doen mag
Roland JX10 - 650 euro

Back