vinnieq
Lidl
Philicorda's zijn superhippe orgels. Probeer anders www.marktplaats.nl voor bijzondere ervaringen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah, deze.![]()
Philicorda - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Ik heb helemaal aan het begin al aangegeven in welke soorten synthesizers ik geïnteresseerd ben, en de Polysix of de JX-10 zou ik niet bepaald goedkoop noemen.Tsja, als je het verschil tussen een Philicorda en een piano niet ziet dan wens ik je veel succes met je zoektocht naar goedkope vintage synths.
Ik weet het, ik heb er zelf ook machines gekocht en verkocht. Maar over het algemeen liggen de prijzen er aanzienlijk hoger dan elders.Reverb valt wel mee. Je moet gewoon flink afbieden. Ze happen vaker dan je denkt
Ik denk dat meespeelt dat je vraag een beetje klinkt zoals sommige advertenties op marktplaats ("Hallo, heeft u op zolder nog wat oude rommel liggen zoals bijvoorbeeld een Roland TR909, TB303 of Jupiter 8? Dan help ik u er wel van af zodat u geen afspraak voor het ophalen van grof vuil hoeft te maken").Ik heb helemaal aan het begin al aangegeven in welke soorten synthesizers ik geïnteresseerd ben, en de Polysix of de JX-10 zou ik niet bepaald goedkoop noemen.
Reverb is absoluut een dure plek om te winkelen – dat weet iedereen.
Waaruit blijkt dat deze person nog niet in de MP sectie heeft gekeken?En dat je MP Aanbod op synthforum.nl niet eerst even doorzoekt (link boven aan de page)? Er werden de afgelopen tijd meerdere Polysix aangeboden met/zonder Kenton MIDI etc. en er staat er nu tenminste nog eentje te koop:
Polysix te koop
JX 10 te koop
Voor het dubbele verkopen wed ikWat ga je er mee doen als je ze vindt?

Waaruit blijkt dat deze person nog niet in de MP sectie heeft gekeken?
Ah okee, dus je bent die Polysix en JX10 wel tegengekomen via onderstaande links maar die waren niet voldoende interessant? Mogelijk natuurlijk, dan lees ik weliswaar 'te duur' tussen de regels maar kan natuurlijk ook 'te ver weg' of elke andere reden zijn! Lelijke sticker erop of beschadigd houtwerk of behuizing...Precies. Dat had ik helemaal in het begin al gevonden, maar toch bedankt.