nick nova
Resonator
Origineel geplaatst door Nouveau
Ik vind dat... vooruitstrevend is en daarom... populair...
Meestal oudere generatie... niet leuk...
Waar zit de bullshit alarm politie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind dat... vooruitstrevend is en daarom... populair...
Meestal oudere generatie... niet leuk...
Origineel geplaatst door funxiun
En de echte electro kenners onder U horen een verwijzing naar Laid Back's White Horse...
R.
Origineel geplaatst door dextah
Ik heb hem net een paar keer opgezet en weet niet waar je het over hebt ...
Ik vind dat neptunes muziek nog steeds vooruitstrevend is en daarom ook nog steeds populair onder jongeren is.
Het zijn meestal ook de mensen van een oudere generatie die het niet leuk vinden. Dat heb je altijd met generaties he...![]()
En deze uit de Snoop track
R.
En deze uit de Snoop track
R.
Origineel geplaatst door dob
En waar moeten wij een overeenkomst horen?
Wat dat betreft ken ik wel een album van BEP dat bol staat van het jatwerk.

Origineel geplaatst door dextah
Lig je gewoon dwars ? of hoor je echt niet wat Funx bedoeld ?

Ik vind dat neptunes muziek nog steeds vooruitstrevend is en daarom ook nog steeds populair onder jongeren is.
Het zijn meestal ook de mensen van een oudere generatie die het niet leuk vinden. Dat heb je altijd met generaties he...![]()
Origineel geplaatst door C-Code
MMM vooruitstrevend vind ik het niet....het is gewoon conceptmatige muziek...en gezichts cq naamsbekendheid. Mensen herkennen meteen het smaakje dat de neptunes meegeven aan een trek en toevallig zijn ze met dat smaakje bekend geworden !
Het is net als met commercieele trance en hardhouse........je kunt er albums mee volknallen en mensen pruimen het nog steeds, simpelweg omdat het simpele en herkenbare muziek is. Dat wil niet zeggen dat het makkelijk is om te maken (dat is een kunst op zich) .....maar het is wel lekker hersenloos , herkenbaar en heeft een hoog "flavour of the month" gehalte.