HARDCORE YOU PUSSY... (party)

Te Lauw nummer g00s!
Ik vindt hem egt strak...
Geen Commentaar verder...!

Alleen midden in het nummer stopt hij opeens... het heeft niet echt een einde.... hij kapt er gewoon meej...

Te Lauw nummer g00s!
Ik vindt hem egt strak...
Geen Commentaar verder...!

hijs ook nog niet af:D

had ik er beter bij kunnen zetten idd..

maar igg bedankt voor je feedback..:biertje:

*bump*

graag mee reactie's... het is een serieuse track ook al laat de titel van dit nummer dat niet echt blijken maarja ik weet nooit een leuke naam voor een track..

b.v.d voor de feedback

het is een serieuze track?
noem hem dan gewoon ehhh... "Hardcore Fanatic" of ehhh.. "Hard of the Core" ofzo

krijg je denk ik meer serieuze reacties..

Ok.. Here goes.. Vind persoonlijk de intro (tot aan de lead) te lang.. En vind persoonlijk dat de sample Come on Y'all echt NIET meer kan.. Overkill!!! ;)
Verder loopt dr een sound op de achtergrond mee dat ik niet kan plaatsen, maakt het geheel nogal rommelig... Niet dat alarm-achtige geluidje, maar daarachter nog.. Jah djiez hoe beschrijf je zoiets :)
En mijn main thing: Ik vind het melodietje 3x niks.. Of niks.. Zo ongelofelijk on-origineel! Vooral de ritmiek ervan vind je in 100002028948 andere core-traxx terug en dat vind ik jammer.. Ook de melodie zelf vind ik (maar dat is denkik persoonlijk) niet echt wat...

En nu hoor ik nog wat.. Net voordat de lead erin klapt (moment dat je 100 man whooooooooooo hoort schreeuwen): Na de kick, dus als je voor t eerst de volle lead hoort zou ik die achtergrond synth eruit laten.. Krijg je meer de nadruk om je lead! Dit stuk kabbelt nou een beetje voort terwijl het juist 1 van de hoogtepunten in je track zou moeten zijn!

Klinkt nou allemaal alsof ik het helemaal niks vind, is niet waar, je track klinkt goed! Vind alleen de originaliteit ver te zoeken.. Maar keep up the good work, dit heeft zeker potentie!

:okdan:

HEeey ..

Ik vind de kick wel lekker klinke
Die melodie na de break vind ik wel chill ..
maar als de kick bij de melodie komt vind ik ut een beetje droog klinke ..
net of ut loos gaat .. maar dan stopt ut opeens :D ..
maja goeie track
ga zo door kerel!!

Back