[track] Breekbiet

Prodigy meets Aphex Twin. :)

Lekker rustig muziekje verder. ;)

Intro lekker en die breakbeats ok. okdan:
Maar na een paar minuten gata het me een beetje vervelen.:

:okdan: weer zo'n vermakelijk trackje. Ik bespeur ergens AFX en Plaid recepten. Helemaal top!

ja man, zet dit onder een japanse arcade-game en je bent binnen... 8)

coole fx ook, maar moet eerlijk zeggen dat de track mij ook enigszins gaat vervelen
na een paar minuutjes....

Origineel geplaatst door fuse
Prodigy meets Aphex Twin. :)
....over at Squarepusher's place :)

Heweun labelshoppen mee diene zooi :maffia:

prima plaat voor op je album, maar je kan veel beter man! vooral de power in de mix moet nog aangebracht worden...

Origineel geplaatst door hansbakker
prima plaat voor op je album, maar je kan veel beter man! vooral de power in de mix moet nog aangebracht worden...
sorry mate, ik vind 'm een beetje blij. ik vind ook dat je beter kunt. de power zit 'm volgens mij niet in de mix maar in dat melodietje; uuuw uh uh eh eh eh uh uuww en de platte beatsamples, d'r mag van mij een dikkere kick en bas onder.

hey bedankt voor de reply's.
wat bedoel je precies met het ontbreken van power in de mix? ik heb toch wel mijn
best gedaan om de breaks zo vet mogelijk te laten klinken. en dat ik beter kan, ja misschien wel, ik heb het nummer in 3 dagen gemaakt. maar het was ook eerst niet als track bedoeld. ik was gewoon aan het "jammen".....voor zover dat mogelijk is met een muis en FL. :D
ik ga hem denk ik dit weekend nog onder handen nemen. extra geluiden en wat meer evolutie in de melodie denk ik.

Origineel geplaatst door bobaphat
man je gaat toch geen kick op de 4 tellen doen bij zo;n track:stupid :stupid

waarom niet? ik mag toch doen wat ik wil?
of krijg ik anders de muziekpolitie op mijn dak?

Origineel geplaatst door bobaphat
man je gaat toch geen kick op de 4 tellen doen bij zo;n track:stupid :stupid

Dan klopt de naam breekbiet niet meer ;).

Back