SYNTHS met STEPSEQUENCER

pal

Mannelijk lid
Okay mensen ik zoek een nieuwe synth met Stepsequencer nu ben ik heel wat aan het afzoeken en vergelijken. Misschien hebben jullie nog wat andere modellen in gedachte..

Voorwaarden: midi / geheugen / stepsequencer / 16 knoppen a la TR 909 (leuk voor live namelijk)

Dit zijn mijn Toppers

Spectralis Radikal TEch. (beetje duur wel)
Elektron monomachien (sfx-60)
Future Retro 777 & Revolution

Verder:
Mfb synth2
Dave Smith Evolver

weten jullie nog wat leuks....

Laatst gewijzigd:
ik bedoel eigenlijk met 16 knoppen a la TR909/korg electribe enz., alesis micron val daarbuiten denk ik.....

Re: SYNTHS met STEPSEQUENCER

Origineel geplaatst door pal
.....
Misschien hebben jullie nog wat andere modellen in gedachte..

Voorwaarden: midi / geheugen / stepsequencer / 16 knoppen a la TR 909 (leuk voor live namelijk)

.....
Dave Smith Evolver

weten jullie nog wat leuks....

Heeft die Evolver 16 knoppen dan ?

Koop een mam sq 16 of doepfer maq 16/3 en je hebt een veel knoppen seq voor elke (midi) synth:)

groet
Joost

iedere selfrespecting groovebox heeft dat....plus natuurlijk de Xl7 van Emu, maar das geen groovebox maar een echte synth/sequencer

Ik wil verder niet lullig doen of zo maar is een groovebox niet ook gewoon een synth? Beetje rare dat wel.

de al vernoemde xl7/mp7/px7, dx200 en de an200, q, sy77, sy99...
er zijn er veel hoor. zeker als je richting workstation of groovebox kijkt.

de dx200 en de xl7 heb ik zelf, en ik heb er veel plezier aan. alles in mijn studio wordt door die twee aangestuurd. heel soms mag de mc505 ook eens meedoen.

ik heb zelf de electribes en zijn erg leuk en flexibel! vandaar dat ik die ms2000 wel een kans wil geven...
zie ze nu bij thomann voor slechts 511 euri!

Back