Pc specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Koop de esi esp 1010!!!

299,- bij thomann en echt een super kaart met super drivers!

Geen MAC drivers
:stupid

Maarja wie heeft er nou een mac!:D

mmmmm.... niet echt duur met wat er op zit nee....

Als het mij nu alleen 300 euro kostte, maar ik heb ook nog een PCIMIA ( hoe heet dat kaartje) nodig met firewire
6 pins ( ik heb nu een 4 pins...)

Tips, suggesties ?

Welke USB soundcard?

Welke USB soundcard?

Ik zoek een USB soundcard (om m'n S1100 te recorden met m'n notebook...) die de volgende dingen aan boord heeft:

- koptelefoonuitgang met volumeregeling;
- audio in (tulp, xlr of jack)
- audio uit (tulp of jack)

Dus zonder MIDI, want dat handel ik wel af met m'n Edirol PCR-30 controller.

Iemand tips?!
Mijn oog viel al op een Audiophile Mobile Pre, maar daar zit me nog iets teveel poespas op.

Re: Welke USB soundcard?

Re: Welke USB soundcard?

Origineel geplaatst door bjodero
Ik zoek een USB soundcard (om m'n S1100 te recorden met m'n notebook...) die de volgende dingen aan boord heeft:

- koptelefoonuitgang met volumeregeling;
- audio in (tulp, xlr of jack)
- audio uit (tulp of jack)

Dus zonder MIDI, want dat handel ik wel af met m'n Edirol PCR-30 controller.

Iemand tips?!
Mijn oog viel al op een Audiophile Mobile Pre, maar daar zit me nog iets teveel poespas op.
je kan m'n Emagic a62m overkopen als je wil:

_ usb
_ 6 tulp in / 2 tulp out
_ midi of spdif I/O (kiezen, zit op dezelfde connector)
_ headphone met eigen volume knop

pb me maar als je interesse hebt

je zal trouwens flink je best moeten doen om iets zonder midi of andere extra's te vinden...

Hmmm... Niet helemaal wat ik zoek, die E-Magic. Beetje veel inputs. Maar toch bedankt voor het aanbod.

Mijn oog viel zojuist op de Edirol UA1X. Iemand ervaring met dit dingsie?

maar volgens mij vergis je je, epanded stereo...

Ik heb gezocht op de site van Thomann, maar ik zie geen esi esp 1010 wel een 6 ( nog iets)
610 ? En die kost 399 ....

Maar geod kan ook aan mij liggen=)

Ik gebruik een Creative MP3,

Creative MP3

USB 1.0,
Kost slechts €50,
is wel maar 16Bit...

Ik gebruik de Digitale Ingang voor m'n Falcon mixboard,
en de analoge ingang om met WinTV op te nemen.

Werkt perfect...

HomePage StephenM

Ik gebruik nu een tijdje een edirol ua-20,zit wel midi op maar die hoef je niet te gebruiken werkt goed met asio 2.0,geeft latency van 7 ms..voor mijn doel is dez perfect...en goedkoop,nieuw zijn ze nu 150 euro in duitsland..:biertje:

Bericht door een moderator:
Samengevoegd

Ik heb een zopas een laptop gekocht : acer travelmate 4502lci & koop me één dezer dagen een kaart maar twijfel nog tussen deze 2 :
M-AUDIO FireWire Audiophile of Terratec Phase 24 FW Firewire

advice pleeaaassseeee :confused:

Origineel geplaatst door bjodero
Hmmm... Niet helemaal wat ik zoek, die E-Magic. Beetje veel inputs. Maar toch bedankt voor het aanbod.

Beetje veel inputs???
Ik vind het ding een beetje te blauw...
t'is ook altijd wat !

Kan ik mijn mixertje ook via jacks op een m-audio Audiophile aansluiten ? dienen daar die twee ingangen op de voorkant van het m-audio audiophile firewire interface voor?

dit geeft toch beter geluid dan de tulpplugjes ?

Of moet ik perse, wanneer ik ANDERS dan tulpjes INput wil, minimaal een M-audio firewire 410 nemen ?

jacccis, wat dacht je van wat zelfwerkzaamheid, voor de verandering?

ik wist bijna zeker dat ik voor de m-audio firewire audiophile interface ging...

Maar ik heb van horen zeggen dat het toch wel in kwalititeit geluid gaat schelen wanneer ik tulppluggetjes
gebruiken ( om mijn mixer op de interface te zetten) tegenoverstaande van de gewone jacks....

Dus mijn vraag kunnen er op de een of andere manier van die jacks op de interface ? ( van mijn mixer naar INPUT, op de interface?)

Ik ben nog aan 't twijfelen om zelf een PC samen te stellen of om er een kant en klaar te kopen.
Ik overweeg wel een 19" rackmount, heeft dit nog enige voor of nadelen? En kan mij iemand vertellen waar ik deze cases kan vinden?

Origineel geplaatst door Hanz
jacccis, wat dacht je van wat zelfwerkzaamheid, voor de verandering?

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back