Bass
Gepokt en gemazeld
Zoek compacte (laptop)vervanging voor Atari 1040ST met Cubase...
Hallo,
Nou om mn studio nog wat compacter te maken heb ik eigenlijk een vraag over mijn huidige sequencing
setup...:
Ik gebruik al jaren mijn getrouwe Atari 1040ST met Cubase, werkt perfect maar toch neemt het redelijk
wat ruimte in...die computer zelf en monitor enzo..
Nu wil ik eigenlijk hem vervangen door bv. een cheap ass en kleine laptop zodat ik veel meer ruimte bespaar..
Maar waar te beginnen ?
Met wat voor laptop kan ik Cubase stabiel en vlot draaien ? Heb geen VST's nodig ofzo...
Is een Pentium 2 al voldoende?
Welke meest eenvoudige Cubase heb ik nodig voor zo'n laptop?
Nou in afwachting op een reactie..
Thanx..
Hallo,
Nou om mn studio nog wat compacter te maken heb ik eigenlijk een vraag over mijn huidige sequencing
setup...:
Ik gebruik al jaren mijn getrouwe Atari 1040ST met Cubase, werkt perfect maar toch neemt het redelijk
wat ruimte in...die computer zelf en monitor enzo..
Nu wil ik eigenlijk hem vervangen door bv. een cheap ass en kleine laptop zodat ik veel meer ruimte bespaar..
Maar waar te beginnen ?
Met wat voor laptop kan ik Cubase stabiel en vlot draaien ? Heb geen VST's nodig ofzo...
Is een Pentium 2 al voldoende?
Welke meest eenvoudige Cubase heb ik nodig voor zo'n laptop?
Nou in afwachting op een reactie..
Thanx..

niet oordelen als je blijkbaar nog nooit 2dehands computers gekocht hebt. Ik koop al 10 jaar zo m'n computers en bevalt uitstekend. Je krijgt voor 60-70% van Tweakers.net Pricewatch nieuwwaarde mooie configuraties.
), maar niet lang meer - ben klaar met school.