Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door marco
Ik werk al jaren met plezier met een PC, maar deze kost dan ook telkens rond de 1300 en 1500 euro.
Je hebt dan een goed moederbord, goede geheugenchips, fatsoenlijke VGA etc.
Laat ik op maat maken naar mijn wensen. Draait rete stabiel.
De G4 waar ik mee werk is een van de eerste modellen met een proccessor van 350Mhz draaiend op mac os 9.Origineel geplaatst door Flesje
En als je nu Cubase SX op je MAC gaat draaien? Kan je dan niet WEL bestanden uitwisselen met een PC die ook Cubase SX draait?
(ik weet dus niet of dan kan, het is maar een vraag!)
Origineel geplaatst door champ
als ik 1 of meerdere externe hd's wil aansluiten moet ik dan echt firewire nemen of is usb net zo goed?
deze case wilde ik namelijk aan gaan schaffen
Volgens mij ben je nu wat aan't overdriven. Als ik het me goed herinner dan zeiden ze dat hij naar verhouding wel erg veel bandbreedte trok van je chipset. En wellicht ook wel wat CPU.Origineel geplaatst door virkaz
in de sound on sound stond iets over dat pci-x klote is voor audiocards!
en dat de meeste grote soundcard boys eerst nog g1 pci-x kaarten gaan maken
)
Origineel geplaatst door champ
nee er zit 80 gig op me laptop dus dat is wel genoeg voor de programmas het is meer voor libraries etc
moet ik nog letten op welke hd ik koop ivm met stevigheid en snelheid?
dacht zelf aan 2x 100gig
Origineel geplaatst door bassmaster
Dat is mooi, waar laat je die dan maken?

Ik zie zelfs dat enkele single cores de dual opterons gewoon kwa latency bij houden.Origineel geplaatst door fuse
Verhaal

En is de vuistregel voor 2 core toename van 40%, 3 cores 25% en 4 cores 10%. Maw een dual mobo met dual-core CPU is ook geld over de balk smijten.
)

Name - Clock - Watt - Cache
Opteron 165 1.8GHz 110 2X1MB
Opteron 170 2GHz 110 2X1MB
Opteron 175 2.2GHz 110 2X1MB
Opteron 180 2.4GHz 110 2X1MB