Hanz
Anonieme Analogist
Origineel geplaatst door fuse
En je kan wel leuk beweren dat ik zomaar iets uit m'n duim zuig. Maar niets is minder waar. En dan heeft het ook geen zin om inhoudelijke argumenten proberen af te doen als leuk bedachte theorieen. (....)
Naast het feit dat dit toevallig het vakgebeid is waar ik op ben afgestudeerd ben ik ook nog eens 10 jaar bezig om aktief alle ontwikkelingen op computergebied bij te houden. En op professioneel gebied ook nog eens zat ervaring heb en MCSE'er ben. Kun je wel degelijk stellen dat ik wel een onderscheid tussen workstations, servers en DAW's kan maken.
En dat heeft niets met arrogant zijn te maken.
Hahaha, dus het feit dat jij een MCSE diploma bij 'n pak cornflakes hebt gekregen, geeft je het idee dat je standaard meer verstand hebt van IT zaken dan andere mensen, wiens achtergrond je helemaal niet kent?
Grapjurk...
Als hoog opgeven over jezelf zo'n belangrijk onderdeel van jouw modus van discussie is, dan wens ik je nog een gezegende tijd toe. Maar ik heb er niet zo'n trek in, dus ik haak af.
Ik gebruik liever informatie die onderbouwd wordt door objectieve benchmarks (je kent ze wel... die "staafdiagrammetjes om op te geilen").
Nog een prettige dag verder!

)