anoniempje
hobby knooier
Origineel geplaatst door Eclectus
Ik werk al meer dan 3 jaar als systeembeheerder. ... Openploffende condensatoren op het moederbord, slechte batches harde schijven, oververhitting wegens koelproblemen, noem maar op. Bovendien is de telefonische support opgeleid om het je zo moeilijk mogelijk te maken. Verschiet niet als de technieker drie opeenvolgende dagen aan de deur staat, elke keer om één onderdeel te vervangen. Opgepast!
Ik raad je af om een Intel Pentium IV te nemen, wegens oververhittingsproblemen en een serieuze ontwerpfout. Als die echt veel te verwerken krijgt gaat eerst de ventilator janken, en vervolgens gaat ie trager en trager werken, tot het bijna niet meer vooruit gaat.
Wat een larie koek zeg, pentium 4 processors zijn bijna de koelste die er zijn, die van mij draait op 38 graden, probeer dat eens met een dual coretje. open ploffende condensators op moederborden ?
als dat dan al zo mocht zijn kan dat foute moederbord in elke pc zitten, dat is echt niet specifiek dell... En als jij dan zo,n jankende fan op je pc,s op je werk hebt, snap ik niet dat jij met je 3 jaar ervaring als systeembeheerder er niet fatsoenlijke zalman fan,s opgooid of wat voor stille fan dan ook, nog een veel beter koel rendement ook. BTW zo goed als elk moederbord heeft een fatsoenlijke interne thermo beveiliging, temp op de cpu te hoog ?, pc uit. In de meeste gevallen van moederborden krijg je zelfs nog een melding in de vorm van een sequence aan piepjes.
Het is leuk als je wilt helpen maar kom dan niet met die onzin aan, daar heeft geen mens wat aan, en stuur je ze alleen maar in de verkeerde richting waar je schijnbaar zelf niet veel kaas van hebt gegeten.
wilt lukken) gekocht hebben....als er meerdere moederborden crashen ...en dan service die getrained is om je weg te zappen :confused: voor wat is dat goed? Ik betrouwde die al niet vanaf ik de eerste folder analyseerde. Voor dat geld steek ik wat anders in mekaar, en dan nog die lelijke kasten