Ik kom er toch met de geluidskaart niet helemaal uit. Waar ik wel over uit ben is dat ik een USB wil hebben zodat ik makkelijk kan uitwisselen tussen verschillende systemen en mijn (toekomstige) laptop en vaste pc en dat ik ongeveer 200 wil betalen daarvoor. Voornaamste is dus 'live' spelen over VST-instrumenten en af en toe lekker zelf een compositietje in elkaar draaien. Tis vooral hobby, en dat blijft het voorlopig ook nog even.
Ik heb een aantal opties gezien:
- Edirol UA 25
- M-Audio Audiophile
- Terratec Phase 26
Nu heeft de laatste zover ik het inzichtelijk heb, wel directe MIDI-aansluitingen wat prettig is en deze werd mij geadviseerd bij de muziekwinkel, maar ik zie op dit forum Terratec helemaal niet meer zoveel voorbij komen. Heeft dat een reden, mindere kwaliteit of zo. Nou ja, kortom een vraagje om advies wat verstandig is en welk merk tegenwoordig de leukste dingetjes maakt.
Thanx alvast
Ik heb een aantal opties gezien:
- Edirol UA 25
- M-Audio Audiophile
- Terratec Phase 26
Nu heeft de laatste zover ik het inzichtelijk heb, wel directe MIDI-aansluitingen wat prettig is en deze werd mij geadviseerd bij de muziekwinkel, maar ik zie op dit forum Terratec helemaal niet meer zoveel voorbij komen. Heeft dat een reden, mindere kwaliteit of zo. Nou ja, kortom een vraagje om advies wat verstandig is en welk merk tegenwoordig de leukste dingetjes maakt.
Thanx alvast