Mac specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door mikemix
Ik bedoelde het als geintje....al ga ik behoorlijk twijfelen wat het wel moet zijn :confused:

Zou het geen vette knipoog zijn naar die 2 PB 12" in het midden?
Dus dat ze de 2 buitenste voor het "leuk" van een sticker hebben voorzien?

Dat denk ik ook! Dit lijkt er wel op?!

Attachments

• d900tright_high_res.jpg
    d900tright_high_res.jpg
    15,5 KB · Bekeken: 140
Jammer... ik hoopte toch misschien een beetje op een promo g5! :dubbel: ;)

Origineel geplaatst door Cisco
Jammer... ik hoopte toch misschien een beetje op een promo g5! :dubbel: ;)

Of het is een vette scoop.....verborgen onder een reguliere laptop *D

Goedver... ik zie t nu ook, iig zie ik wél 2 AAAAIGHTbookies.:biertje:

Origineel geplaatst door gijs
volgens mij kon idd iemand maar een dell of een acer betalen en heeft ie er zo'n sticker die je bij je ipod krijgt overheen geplakt

precies;)

tis duidelijk de witte apple sticker die je overal bijkrijgt sticker. je 'ziet ze er gewoon opliggen' - licht zie ik ze ook niet geven

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door gijs
volgens mij kon idd iemand maar een dell of een acer betalen en heeft ie er zo'n sticker die je bij je ipod krijgt overheen geplakt

Idd! Je bent wereldberoemd, verdient bakken met geld, iedereen boekt je, vliegt de hele wereld over in een week en rijdt een dikke jaguar! Denk je nou echt dat die gasten geen powerbook kunnen betalen? :dubbel: :D Die krijgen ze gewoon!!!

Attachments

• collabs-big.jpg
    collabs-big.jpg
    42,2 KB · Bekeken: 140
Zo zie je maar weer eens dat Apple het moet hebben van
imagebuiling & snobisme en voor de betere prestaties
koop je gewoon een PC 8o)

Origineel geplaatst door r.5
Zo zie je maar weer eens dat Apple het moet hebben van
imagebuiling & snobisme en voor de betere prestaties

ik ben het gedeeltelijk met je eens, ik heb in mn studio een 17 inch powerbook g4 1.5ghz met 1.5gb ram.
en ik heb net een powermac dual 2.7ghz met 6 gb ram aangeschaft, en deze bak is echt onovertroffen snel!
Maar met die powerbook heb ik regelmatig problemen, zeker met het draaien van meerdere plug-ins tegenlijk!
Z'on 3 of 4 ghz pc laptop is met het draaien van ableton live een stuk sneller! of die pc's betrouwbaar zijn on-stage kan ik niet zeggen?! Dat weet ik wel van de powerbooks, want die hebben me nog nooit in de steek gelaten?! Maar die ervaring heb ik dus niet met een pc laptops?! ;) Ik denk dat deze mannen gewoon gekozen hebben voor een vele snellere pc laptop om meerdere sporen stabieler te laten lopen?! :) Maar zodra die powerbook g5 er is? :dubbel:

Origineel geplaatst door r.5
en voor de betere prestaties

Wie zegt dat deze "gewoon" zijn, heb je even onder de motorkap mogen kijken?

lieve cisco, op het moment dat ik dat zei had ik ze nog niet herkend, inmiddels weet ik ook wel dat het de heren zijn die het voor het geld niet meer hoeven doen...maar waarom dan toch deze laptops?:confused: of zijn het van die hele oude mac laptops die waren wel zwartig, miss dat ze deze alleen gebruiken om een sequencer te draaien?

Nee, dit is zeker geen oude powerbook. Die zagen er heel anders uit.

Sta nu zelf op het punt om een nieuwe powerbook te kopen maar weet niet zeker of het wel zo'n handig moment is nu Apple besloten heeft met Intel in zee te gaan en er misschien dus een veel snellere (G5 laptop?) aan het komen is.
Of zou dat nog wel een jaartje duren??

Origineel geplaatst door Zep
Nee, dit is zeker geen oude powerbook. Die zagen er heel anders uit.

Sta nu zelf op het punt om een nieuwe powerbook te kopen maar weet niet zeker of het wel zo'n handig moment is nu Apple besloten heeft met Intel in zee te gaan en er misschien dus een veel snellere (G5 laptop?) aan het komen is.
Of zou dat nog wel een jaartje duren??

Geen jaartjes, wel even nog geduld.

intelletjes worden verwacht in loop van 2006. ik zou ff wachten, de update die ze net hebben uitgebracht is imho te sumier. daarom heeft mijn vriendin toch voor een desktop (imac g5) gekozen. om nu nog een g4-processor aan te schaffen....

maar nogmaals, da's mijn mening hè....

G5 PowerBook komt er niet, nu niet, nooit niet; dit is bevestigd door Apple. Release van nieuwe Intel PowerBooks & iBooks is verwacht in 1e helft 2006, maw ergens tussen januari en juni 2006. Die periode wordt niet toevallig afgebakend door 2 belangrijke mac-events : MacWorld San Francisco (januari) en WorldWide Developer Conference (juni).

Data :
- januari 2006/MacWorld San Francisco : [rumor] mogelijk *vervroegde* introductie van Intel iBook/PowerBook/MacMini

- juni 2006/WWDC : [official] release eerste nieuwe MacIntels ; [rumor] vermoedelijk aankondiging nieuwe Intel PowerMac ("G6" ??) + aankondiging OS X 10.5 "Leopard" + nieuwe Pro software voor Intel (Logic Pro 8 , Final Cut Pro 6 e.d.)

- oktober 2006 : [official] release OS X 10.5 Leopard

- januari 2007/MacWorld San Francisco : [official] transitie naar Intel zo goed als voltooid

- juni 2007/WWDC : transitie naar Intel voltooid ; EOL (end of life) van de PowerPC architectuur (G3/G4/G5)

ja klopt david .. de eerste zullen misschien al in begin 2006 uitkomen .. al dacht ik dat eerst alleen de intel MacMini's
zouden zijn .. laat maar komen .. :okdan:

Tja als je die rumor sites leest dan zit iedereen elkaar gek te maken met hoe goed alles wel niet wordt en dat er in januari de meest fantastische dingen al aankomen.

Als nuchtere Nederlander moet ik het eerst allemaal eens zien, CEO Steve Jobs heeft duidelijk gezegd dat pas rond juni de eerste MacIntels er zouden zijn. Als het eerder is: mooi, Januari lijkt me iig nog geen datum die in de buurt komt.

Die IntelMini's (en de rest) waar David het over heeft is puur speculatie van Forbes (financieel opinie) geweest, die hebben een roadmap van Intel en de MWSF conventie/keynote in januari naast elkaar gelegd en zien daar overlap in. Persoonlijk vind ik dat een vergezochte conclusie.

Naja, ik hoop dat het nog wat wordt met de i(ntel)Book, mijn portable is aan vervanging toe en wat mij betreft kunnen de nieuwe niet snel genoeg komen ;)

hehehe mij gaat er het er juist om dat er nieuwe portables komen .. dan dalen de prijzen van huidige 2de hands 15 " powerbooks helemaal ! dan heb ik straks een goedkoop on the road setje ! dus nog maals .. laat maar komen ! :okdan:

( en ja het is altijd speculatie .. lekker he ! :D)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back