Mac specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door The Q

BTW ik vind het maf dat er geen FW800 meer op zit, zouden die chips dat (nog) niet ondersteunen?

Nog maffer: 1x FW400 en 2xUSB2 :confused:

Ik vermoed dat het een chip issue is, FW800 heb ik bar weinig gezien op laptops, volgens mij zelfs nergens anders dan op de PB. Persoonlijk denk ik dat het voor audiogebruikers qua interface niet zo erg is omdat alles nog op FW400 draait, althans de MOTU produkten wel.

Maar wat nou iSight en Front Row op een zgn pro machine doen... ik had er een optie van gemaakt.

Joh! lees je hier wel s wat? :stupid

EDIT:

sorry, op een of andere manier doen sommige pagina's hier op dit forum het niet !
ik heb wel terug gelezen, maar dat werkt dus niet hier... kan ook aan m'n pc liggen (duh, daar zei ik het al ;) )

Origineel geplaatst door The Q
Ik vermoed dat het een chip issue is, FW800 heb ik bar weinig gezien op laptops, volgens mij zelfs nergens anders dan op de PB. Persoonlijk denk ik dat het voor audiogebruikers qua interface niet zo erg is omdat alles nog op FW400 draait, althans de MOTU produkten wel.

Maar wat nou iSight en Front Row op een zgn pro machine doen... ik had er een optie van gemaakt.
mijn Lacie HD is wel FW800. spijtig hoor, en ik die altijd tegen mijn collega's loop te stoefen over de legendarische connectivity van de powerbooks... (niet dat ik meteen budget voor 'n nieuwe heb ;))

Origineel geplaatst door krachtwerk

4 tot 5 keer sneller dan een powerbook g4
dit is zoiets van lada naar mercedes:o:

2gb config zo`n 3300 euro

Nu de grote desktopjongens nog een intelchip-batterij ;)

de macbook pro...

ik vind dat er maar 2 boeiende dingen op zitten:

de power
de lader aansluiting

de rest vind ik minder. wat moet ik nou met een i-sight, afstandsbediening, lelijke gaten...
begint met al die dingetjes een beetje op en MS mediacenter te lijken:bekdicht:

hahaha thats the curse of intel whohahaha

Origineel geplaatst door elektrovolt
de macbook pro...

ik vind dat er maar 2 boeiende dingen op zitten:

de power
de lader aansluiting

de rest vind ik minder. wat moet ik nou met een i-sight, afstandsbediening, lelijke gaten...
begint met al die dingetjes een beetje op en MS mediacenter te lijken:bekdicht:

:confused: ik wil em wel hoor

Origineel geplaatst door krachtwerk
die is er al
->klik<-
2x zo snel.

ja die ken ik al.

Ik bedoel zon grote zilveren jongen net zoals de quadcore g5 etc. Dus niet zon beeldscherm/pc ineen-config met webcam etc...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back