mikemix
push the button!
Origineel geplaatst door The Q
BTW ik vind het maf dat er geen FW800 meer op zit, zouden die chips dat (nog) niet ondersteunen?
Nog maffer: 1x FW400 en 2xUSB2 :confused:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door The Q
BTW ik vind het maf dat er geen FW800 meer op zit, zouden die chips dat (nog) niet ondersteunen?
Origineel geplaatst door mikemix
Nog maffer: 1x FW400 en 2xUSB2 :confused:

)Origineel geplaatst door mikemix
ExpressCard/34 slot
http://www.imaging-resource.com/NEWS/1063741126.html

en nu nog een jaartje of 2 wachten tot er audio hardware voor uitkomt...Origineel geplaatst door turtel
The cards are said to have a peak data rate of 250MB/second.
![]()

mijn Lacie HD is wel FW800. spijtig hoor, en ik die altijd tegen mijn collega's loop te stoefen over de legendarische connectivity van de powerbooks... (niet dat ik meteen budget voor 'n nieuwe hebOrigineel geplaatst door The Q
Ik vermoed dat het een chip issue is, FW800 heb ik bar weinig gezien op laptops, volgens mij zelfs nergens anders dan op de PB. Persoonlijk denk ik dat het voor audiogebruikers qua interface niet zo erg is omdat alles nog op FW400 draait, althans de MOTU produkten wel.
Maar wat nou iSight en Front Row op een zgn pro machine doen... ik had er een optie van gemaakt.
)

Origineel geplaatst door krachtwerk
4 tot 5 keer sneller dan een powerbook g4
dit is zoiets van lada naar mercedes![]()

die is er alOrigineel geplaatst door Septic
2gb config zo`n 3300 euro
Nu de grote desktopjongens nog een intelchip-batterij![]()
Origineel geplaatst door elektrovolt
de macbook pro...
ik vind dat er maar 2 boeiende dingen op zitten:
de power
de lader aansluiting
de rest vind ik minder. wat moet ik nou met een i-sight, afstandsbediening, lelijke gaten...
begint met al die dingetjes een beetje op en MS mediacenter te lijken![]()

vergeet de korrel zout niet héOrigineel geplaatst door krachtwerk
4 tot 5 keer sneller dan een powerbook g4
dit is zoiets van lada naar mercedes![]()