Mac specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Thnx Dex;

Hardware Damage Possible

Of the 34 problems found so far, only one is scheduled to be fixed: an issue where the processor's thermal sensor could stop updating.

Although highly unlikely, it is possible that hardware Powerful Yet Simple: HP ProLiant ML110 G3. Just $688 with the Intel® Pentium® 4 Processor. damage could occur if this sensor stops functioning.

Another problem can result in a laptop Smart Buys from CDW. The Technology You Need When You Need It. failing to wake up from sleep mode because the memory pointers reference the wrong location when waking up.

net applestore aan de lijn gehad

het probleem met geluid blijkt een hardware probleem te zijn dit kan komen door het moederbord of de geluidskaart die op op het moederbord zit

over de intel waren ze zelf ook niet te spreken

hij vertelde me zo iets grappigs

wist je dat de intel een g processor emuleert om zo de software te draaien

dus een mac emulator op een mac whahahahaha het moet nie gekker worden :P

Origineel geplaatst door mikemix
Als jij 7 jaar terug voor E10.000,- aandelen Apple had gekocht zat jij nu met
een vage glimlach van oor tot oor :)

Die waarde vermeerdering hebben ze alleen maar te danken aan het vertrouwen van hun gebruikers.
Ik zou daar zuinig mee omgaan.

Macbookpro gewoon even afwachten tot de boel stabiel draait, das normaal.

ik weet .. heb alleen me geld in onroerendgoed zitten .. en je hebt ook gelijk dat ze groot zijn geworden door een goede relatie te hebben met hun klanten ! gaat wel goed komen .. maar een reusachtige claim kan ze wel plat trekken .. en nou niet zeggen .. een apple krijg je niet plat .. wacht maar tot ik een firewire drive er aan hang .. :duivels:

Origineel geplaatst door champ
net applestore aan de lijn gehad

het probleem met geluid blijkt een hardware probleem te zijn dit kan komen door het moederbord of de geluidskaart die op op het moederbord zit

over de intel waren ze zelf ook niet te spreken

hij vertelde me zo iets grappigs

wist je dat de intel een g processor emuleert om zo de software te draaien

dus een mac emulator op een mac whahahahaha het moet nie gekker worden :P

hehehe tja .. denk je dat een g5 alles op 64 bit laat lopen ? ;)

MOTU drivers voor Intel Macs zijn beschikbaar!

http://www.motu.com/newsitems/atnewsitem.2006-01-10.6806188708

If you are buying a new Intel iMac or MacBook Pro, and you own - or are planning to purchase - a MOTU FireWire audio interface, USB2 audio interface or MIDI interface, rest easy. Intel Mac compatible drivers for all of our FireWire and USB audio and MIDI interfaces are now available at www.motu.com/download.

This means that anyone who owns a MOTU FireWire audio, USB2 audio and USB MIDI interface product can now use their hardware with a new Intel iMac or MacBook Pro by simply downloading the new driver package. This package includes all accompanying console and CueMix software.

heb mijn bestelling van de macbook pro geannuleerd! Wacht eerst even af totdat alle drivers beschikbaar zijn en de intel core duo chip stabiel en zonder fouten zijn werk doet?!

Ik heb ook besloten om er maar even mee te wachten .
Heb voor zo lang een Mac Mini gekocht .. best een fijn bakkie voor zo weinig geld .
Ben nu bezig om een 'netwerkje' te maken tussen mijn Powerbook en de Mini met Plasq Wormhole 2 met de midi over network funktie in Tiger kan ik nog wel even voort zo .

Origineel geplaatst door dextah
Is dat iets met slave en master computer iets ... ofzo ... ?

idd, het heeft iets te maken met slave en het communiceren tussen twee mac's?!

David? Ligt toe... ;)

Origineel geplaatst door radiance
Node functie: Stel je hebt een G5 en je cpu meter staat aardig hoog (zeg maar té hoog). Dan kun je met de "node functie" via firewire een andere mac (b.v. een G5) aan je G5 hangen en krijg je de cpu power van deze andere mac tot je beschikking.
very interesting... wordt dat door OS X geregeld of moet je software daar specifieke functies voor hebben?

Origineel geplaatst door radiance
Node functie: Stel je hebt een G5 en je cpu meter staat aardig hoog (zeg maar té hoog). Dan kun je met de "node functie" via firewire een andere mac (b.v. een G5) aan je G5 hangen en krijg je de cpu power van deze andere mac tot je beschikking.

DAt is nog veel interresanter dan Wormhole .
Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt ?
Dit is echt veel beter dan Wormhole ..
Of heeft iemand een link ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back