Mac specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door mikemix
Jij al aan de Macbook(pro) Cis?

Ja, heb een Macbook pro 15,4 inch 2,16 ghz intel core duo...
Werkt lekker! Errug snel, maar dat kreng wordt idd erg heet?!
Heb ook nog steeds m'n 17 inch powerbook 1,5 ghz met 1,5 gb ram da's echt een werkpaard! erg betrouwbaar!
Die Macbook pro vertouw ik nog niet zo...

Oke, doe je goed.
Wat draait nog niet lekker stabiel volgens jou?

Logic 7.2 loopt bij mij nog niet super flex?! Hij werkt wel snel enzo, maar herken problemen in dit systeem...

Origineel geplaatst door Cisco
Ja, heb een Macbook pro 15,4 inch 2,16 ghz intel core duo...
Werkt lekker! Errug snel, maar dat kreng wordt idd erg heet?!
Heb ook nog steeds m'n 17 inch powerbook 1,5 ghz met 1,5 gb ram da's echt een werkpaard! erg betrouwbaar!
Die Macbook pro vertouw ik nog niet zo...

Heb je onderstaande al gedaan:
http://www.flickr.com/photos/gstahl/153078458/

Het schijnt dat niet iedereen weet dat daar een plasticje zit die de ventilatie sleuf afdekt. (volgens het internet)

Simon

Origineel geplaatst door simple
Heb je onderstaande al gedaan:
http://www.flickr.com/photos/gstahl/153078458/

Het schijnt dat niet iedereen weet dat daar een plasticje zit die de ventilatie sleuf afdekt. (volgens het internet)

Simon

Haha! Die had ik er bij de installatie al afgehaald! Dat heeft totaal niks met mijn probleem te maken...

Origineel geplaatst door Cisco
Haha! Die had ik er bij de installatie al afgehaald! Dat heeft totaal niks met mijn probleem te maken...

dat gaat ook over de macbook, terwijl je een macbook pro hebt, en het daar mss niet hetzelfde is...
Wel goed om weten iig, die flickr-link

Mijn macbook (of 'BlackBook' als je wil :)) komt er begin volgende week aan:koffie:

Origineel geplaatst door Maks

Mijn macbook (of 'BlackBook' als je wil :)) komt er begin volgende week aan:koffie:

Beter, ik hoor graag jouw ervaringen, daar-ie bij mij hoog op mijn wishlist staat.

Beter, ik hoor graag jouw ervaringen, daar-ie bij mij hoog op mijn wishlist staat.

Idem, ik wil er ook 1 gaan bestellen binnenkort.

Origineel geplaatst door champ
ik kom een beetje in de problemen met me cpu power op mijn powerbook
nou heb ik gehoord dat een mac mini erbij de ideale oplossing zou moeten wezen
iemand enig idee ?

:erm:

Origineel geplaatst door champ
:erm:

Dat is een mogelijkheid ja. Logic pro heeft de mogelijkheid om zijn processen te verdelen over meerdere computers. 'Node' noemt men dat. Je moet dan een ethernetverbinding maken tussen je powerbook en mini...

Origineel geplaatst door Jochen
Dat is een mogelijkheid ja. Logic pro heeft de mogelijkheid om zijn processen te verdelen over meerdere computers. 'Node' noemt men dat. Je moet dan een ethernetverbinding maken tussen je powerbook en mini...

is het dan ook de beste oplossing of zouden bijv. een receptor of een powercore beter werken

Origineel geplaatst door Jochen

Is het niet zo dat logic-nodes alleen tussen powerpc's werkt? (G4 / G5 of zelfs alleen de laatste)

Macbookpro is very hot.....
Is de macbook even "hot" als de macbook pro??

Iemand nog ideëen om je laptop koel te houden in een hete & vochtige club?
Aangezien die usb-koelingsystemen enkel verkrijgbaar zijn in Azië voorlopig...
Binnen een 3-4weken ook eindelijk een mac in huis halen, tzal de blackbook worden 8)

Origineel geplaatst door K-Lee
Iemand nog ideëen om je laptop koel te houden in een hete & vochtige club?
Aangezien die usb-koelingsystemen enkel verkrijgbaar zijn in Azië voorlopig...
Binnen een 3-4weken ook eindelijk een mac in huis halen, tzal de blackbook worden 8)

ik heb in leuven (belgië) in de apple store een usb-koeling-ding gekocht.
de iBreeze is dat: http://maclaunch1-store.stores.yahoo.net/ibreeze.html
en ze hadden nog een ander koelingssysteem ook.
misschien even checken in een apple store near you?

macbook

macbook

Zijn er hier mensen die een macbook hebben aangeschaft,en daar muziek mee maken?? (..Hoe is z n geluidskaart)

Ik ben benieuwd naar hun ervaringen....Ben zelf toch wel geintresseerd in zo n beesie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back