9V AC adapter

Oh, is dat al lang zo? In Groningen hebben we een tijd een filiaal van Display gehad en ook in Utrecht heb ik er wel eens onderdelen gehaald (is overigens al wel aardig wat jaren geleden).

Ja, dat filiaal in Utrecht aan de Lange Jufferstraat kwam ik vroeger (en dan praten we begin jaren '90) bijna elke dag :D
Toen ze verhuisd zijn naar de St. Jacobsstraat werd het m.i. al wat minder (kleinere zaak, personeel dat je liever zag gaan dan komen). Iets later zijn ze verhuisd naar het industrieterein waar ze nu zitten en leveren ze niet meer aan particulieren.

Kant-en-klare oplossing is inderdaad wel mooier, maar als het niet anders kan... De meeste K&K oplossingen leveren vaak niet meer dan 1A.

1A zou meer dan genoeg moeten zijn. Ik heb al wel een variabele 9-24V adapter gevonden hier in de stad, voor 22,50. Misschien dat die het uiteindelijk toch gaat worden. Voordeel daarvan is wel dat het geen "wall wart" (is daar een mooie Nederlandse term voor?) is maar eentje met een losse 230V-kabel erin.

Wat vind je van "muur vratje" of, "mijn god...alweer zo'n ding" 8o)

Asus levert ook 9Vac 1,5A, misschien wel te bestellen.
Asus Giga X1016D

Nintendo power supplies (vroege modellen) schijnen ook 9Vac 1.3A te zijn.

Dit is misschien wel de makelijkste en goedkoopste : Line 6 (voor Pod xt en/of variax, DL4 etc) is ook 9Vac 2A
Thomann 20 Euro, type is: Line 6 PX2
Roland en Yamaha leveren er ook, maar dan gaat de prijs omhoog. Netzteilen Musik Produktiv

Back