[Trak] Fosfor In My Cabinet

chrizz

.

Op den afbeelding klikken met den rechtermuisknop alstublieft en dan opslaan als.

Klinkt vet! :okdan:
Een spannende track, gaat geen seconde vervelen!
Lekker experimenteel!
Bespeur ik daar een samenwerking met 6 trak? :P

Ik mis alleen ietsje druk in het het laag, dat is het enige wat ik heb aan te merken!

Ik mis ook wat laag ja. Ligt dat misschien aan het mp3 tje?
Tis niet echt mijn style, maar klinkt lekker hoor!

releasewaardig, frisse sounds, frisse opbouw, geen verveling, lekkere productie, geweldige afwisseling erin!

maak een album en ik betaal er 20 euro voor.

Het laatste vage stukje is gaaf!
Wel even wennen aan de chaos van het nummer maar dat maakt het zo gaaf juist.

Dat het laag niet goed doorklinkt komt omdat er een bak sublaag in zit die niets toevoegd en het laag alleen maar weg laat trekken. Een simpele hoogdoorlaat filter op 40hz die lekker steil is scheelt al dag en nacht.
Ik heb hem even afgestoft en dit krijg je dan:
http://faxis.dyndns.org/synthforum/Electroshock Piggybank - Fosfor in my cabinet_fused.mp3

Origineel geplaatst door ProtoHuman
De link werkt niet Fuse! Zou je 'm willen fixen, ik ben wel benieuwd!

http://faxis.dyndns.org/synthforum/Electroshock Piggybank - Fosfor in my cabinet_fused.mp3

Het truukje werkt als volgt - vervang gewoon alle spaties in de URL door %20 :). (Of doe het beter en gebruik underscores).

Overigens ; zeer gave track. Mooie rustige momenten erin, interessant sounddesign in een paar plaatsen (maar 't kan nog wat meer hype door iets typisch Absyntherigs erin te smijten). *duwt in playlist* :).

PS: het plaatje is lang niet zo gaaf als de track ;) en fosfor in 't Engels schrijf je met Ph.
http://dictionary.reference.com/search?q=phosphor

Laatst gewijzigd:
Ik moet eigenlijk vermijden om nog veel de koptelefoon te gebruiken wegens een oorprobleem...
maar sixtrak die collaboreert met een andere forummer? ik kon het niet laten dus toch eens te luisteren :)

en my god, dit is fucking original! en het klinkt nog goed ook. en zoals niets dat ik ooit hoorde of op zou komen...
het zit lekker ineen.

Ik kan er weinig structurele kritiek op geven eigenlijk. ik luister naar de eerste versie, en idd, er kan wat laag ontbreken misschien.

Het rustige moment met de vage string op de achtergrond is ook machtig. zo ergens rond vier minuten.

ondertussen naar de tweede versie aan het luisteren: die highpassfilter heeft idd beetje verbeterd. klinkt helderder en nog meer sprankelend.

Hmm, al bij al is de track toch een klein beetje lang voor mij, maar toch :)
maf ding!
:okdan:

Dit bliept wel lekker weg eigenlijk :)

....moet 'm vanavond nog eens luisteren, op nuchtere maag ligt ie ietsje zwaar........ :gaap:

wow.....!! gefeliciteerd met deze fantastische track
voor mij gelijk een all time synthforum favorite
een lekker drukke, funky electronische track die niet in een hokje is te stoppen (en dan is 't vaak goed)... erg luisterbaar door zijn sterke melodieen, ritmes en structuur, aight :okdan:

begint erg vaag, komt daarna lekker los met een funky sound en strings erg goed gedaan, zit goed in elkaar,'k vind de sound wat vlakjes moet ik zeggen vooral in het begin

maar ik vind het eindresultaat geweldig! lekkere track hoor inhoudelijk nix op aan te merken alleen de mix mag wel wat meer power krijgen!

vet soundje aan het eind man! daar moet je eens wat mee gaan doen....

Kan er niet echt heel enthousiast van worden, ik hoor het nu ook op pc speakers van de laagste orde, maar ik hou ook niet zo van electro funk, etc.

Zal het thuis eens terugluisteren over echte speakers.

Back