[Trak] Fosfor In My Cabinet

Zo mensen dankjewel voor de reacties! ik kom net terug van parijs. Ik ga de mix van fuse ook nog luisteren natuurlijk!

Fuse ik ben die van jou nu aan t luisteren en zoals eerder gezegd het klinkt echt een stuk helderder. Afmixen is altijd moelijk vind ik, daar zijn andere mensen zoals fuse veel beter in! echt cool dat je de moeite hebt genomen om het nummer lekkerder te maken om te luisteren. thnx! 8)

klinkt zeker vet :D en is niet slecht afgemixed vind ik ! vind vooral die stem achtige sound mooi. Wat is het? soort string met stereo chorus oid?
keep the good things coming up ;)

btw werkt leuk als soundtrack voor iets?

Complimenten Chrizz en 6 Trak! Dit is bijster origineel. Uniek. Nog nooit zoiets gehoord, dus jullie springen eruit.

Greetz Erik

tja kan er weinig over zeggen, vreselijk dope shit dit. helemaal goed. origineel, mwja, chemical brothers zouden 't ook kunnen, maar je/jullie kunnen je in ieder geval met ze meten. :okdan:

Dit nr. begint met goede spacy geluiden die de sfeer voor dit nummer bepalen.
Hierna krijgt de luisteraar een IDM achtige sectie, die vooral op een complex ritmische basis rust, voorgeschoteld.

Ik vind het nr , op zo'n 2:40, ineens iets soundtrack achtigs hebben (ik zit net naar die Turrican avatar te staren- daar doet het me ook aan denken). Beam-me-up!
Wel heel veel energie in dit nummer gebouwd.

Na 4 minuten wordt de track anders van karakter (dit is net zo'n kauwgombal die van kleur verandert).. ja dit is echte atmosferische shit8) . Na 6 minuten gaat het me toch een beetje vervelen, maar later komt de spunkk spoetnik er weer op loss.
(ik luisterde naar de rauwe versie) Dit is toch je reinste 'atmosferic d-n-b'.. hehe.:verkoght:

Ik vind wel de 'kick' op de afterbeat af en toe te schel, te overheersend..
Het einde is schitterend.

originaliteit: 5/7
geluidskwaliteit 6/7
productie 6/7
totaal: zwaar ok.

:mexico:

Ik heb de track geupdate, het einde en intro is wat anders en de mix klinkt naar mijn mening beter dan de vorige versie. :)

Dit is wel een zéér leuke track :)
qua stijl (hoofdzakelijk qua sounddesign dan en door het gebruik van de dialoogsamples) doet het me een beetje denken aan het werk van cevin key (the ghost of each room). Sommige tracks van die cd liggen enigszins in de zelfde lijn.
conclusie: breng nog meer van hetzelfde. Het wordt gesmaakt :biertje:

ps: linkje met luistervoorbeelden voor cevin key:
The Ghost of Each Room

Op deze track heb ik ook gestemd, maar hij is dus van Chrizz.. ;)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Op deze track heb ik ook gestemd, maar hij is dus van Chrizz.. ;)
Chrizz en 6 trak samen!
Volgens mij gaat ie winnen!

:halleluja

Gearlijstje? :{

Back