Midi device manager cubase....

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Na er lang over na gedacht te hebben... heb ik uiteindelijk toch maar Cubase SX 2 GEKOCHT !!!!!

en ik moet zeggen nu dat ik hem heb geinstalleerd werkt het allemaal veel stabieler.... wat betreft het programma...
Ik heb niet meer dat mijn scherm wegvalt ( dat was soms het geval ) en hij bleef regelmatig hangen... daar heb ik tot nu toe geen last van gehad...

Ik heb verder alles goed aangesloten zegt de XP. Ook mij Cubase is goed geinstalleerd dankzij oa... de dongle...

2 vraagies en daar kom ik samen met de handleiding ( veel paginas !!!!) niet aan uit... zowel met de ' getting starded handleiding ' als de ' gewone manual' niet....

VRG 1 ;

kan ik in de Instal Device ; Ook niet gewoon de virus Kb instellen deze heeft dezelfde opzet als de indigo 1...
? ipv... een new device te maken...

Wanneer ik new Device maak in Device manager... krijg ik emty banks in patch banks ( ik heb alles opgevolgd zoals de handeliding beschrijft.... dwz; naam geven etc...) ik krijg niet de Opzet van de banken van de indigo ( A t/m F)....
te zien in patch banks...
Hoe kan ik dit wel krijgen..... ?

VRG 2;

Wat moet ik in het linker 'subschermpje' bij oa: VOLUME , BANKS,PROGRAMS, PAN ETC...

instellen bij OUT ; MIJN VIRUS OF MIJN MIDI INTERFACE ( KABEL/INTERFACE SYSTEEM)
EN BIJ IN ; ALL MIDI INPUTS ?

hELP AUB....

Back