turtel
ELECTRIC
Origineel geplaatst door ricercar
Er zijn toch moderators? Ik bedoel: wat ga je doen als iemand zich er niet aan houdt?
Wat mij betreft mogen mensen de vragen stellen/discussies aanslingeren die ze willen maar het is de vraag of dit altijd de overzichtelijkheid van het forum ten goede komt (hoeveel threads zijn er al omtrent analoog/digitaal-hardware/software-cubase/logic-apple/pc-enz...issues?) Als we jouw beleid zouden invoeren moeten leden elkaar erop wijzen dat zulke discussies slechts in een bepaalde thread gevoerd dienen te worden. De moderators moeten dan dus vaak ingrijpen...Maar dan kunnen we net zo goed nu al kenbaar maken dat er al threads bestaan over al deze eindeloze discussies, en de desbetreffende persoon daarnaar verwijzen. Begrijp me goed: ik erger me er niet echt aan hoor; ik vind het eerder grappig dat telkens dezelfde "twist" gegeven aan steeds dezelfde onderwerpen(...).
En wat betreft zo'n editorial: ik denk dat dat verzand in een lange discussie waarin ieder slechts ZIJN/HAAR visie zal bepleiten. Maar misschien ben ik te pessimistisch.
Hay peops.
hay ricecar. sorry dat ik een discussie ben begonnen die mischien niet begonnen had moeten worden.
ik zit nog niet zo lang op het forum. maar die issues over analoog digitaal boeien me het meest.
en dit is een onderwerp wat altijd blijft leven.
ik begin er niet meer over
simpelgezegd.........................................................................
meningen verschillen smaken verschillen iedereen is anders maar toch hetzelfde
greetings Turtel

. Erover beginnen, fijn, maar "Digitaal is (stroom 1-en en 0-en)" -zegt- niks. Als ik de output van een Mini in een A/D converter jaag is het net zo hard digitaal, en dan ben je een hele knappe jongen als je uiteindelijk op vinyl of CD, wat je zelf het leukste vind, het verschil kan horen.
.