Apple koopt Emagic

Als ze willen dat iedereen op zn iMacje muziek kan maken hebben ze denk ik met logic toch de verkeerde... Hadden ze beter zo'n loopjes knip en plak programma over kunnen nemen. Ik zie nog niet echt veel mensen die op een achternamiddag wat muziek willen klussen met logic leren werken.

dat word of een mac kopen of met z'n allen demonstrateren tegen emagicapple...

damn... ik ben er vandaag ook al 2 keer over gebeld...
Ik was serieus van plan om van de week de control en logic te gaan bestellen.... order gaat dus niet door emagic...

Origineel geplaatst door da goose
dat word of een mac kopen of met z'n allen demonstrateren tegen emagicapple...

damn... ik ben er vandaag ook al 2 keer over gebeld...
Ik was serieus van plan om van de week de control en logic te gaan bestellen.... order gaat dus niet door emagic...

ja maar macs zijn zo prijzig...=(

OK, zullen we eens zien of Emagic het besluit terug trekt?

Want wat me tegen zou staan is dat Emagic voor de Mac gaat en Steinberg voor de PC's. En dat ze dan die verdeelde markt min of meer gebruiken om hun andere concurrenten de markt uit te drukken.
Geef mij maar zoveel mogelijk bedrijven die met innovatie en techniek tegen elkaar moeten opboksen.

LOL!!!!

Goed man!

En zo lekker cynisch duits ondertoontje. Fantastisch.

Sja, bij Steinberg zal de vlag al wel uithangen denk ik. :)

Origineel geplaatst door krz
Sja, bij Steinberg zal de vlag al wel uithangen denk ik. :)

bij mij hangt ie half stok... =(
geen cubase voormij.. vind de screenshots er ook een beetje kinderachtig uitzien eerlijk gezegd.
Ik ben al serieus aan het kijken naar de prijzen van een G4, is een dual head (2 beeldschermen dus) makkelijk op een mac?

Heb je nog een g450? Zo ja, dan zou ik ws de G550 kopen, dat werkt toch gewoon op een mac? Kijk anders ff op www.matrox.com

Origineel geplaatst door krz
Heb je nog een g450? Zo ja, dan zou ik ws de G550 kopen, dat werkt toch gewoon op een mac? Kijk anders ff op www.matrox.com

ik heb nu een g450 ja, g550 werkt dus wel op een G4??
mooi.. ga ik sparen voor een G4.. tenzij emagic ineens van hun besluit afzien (war ik stilletjes op hoop... .) :eureka:

tja sparen. een beetje g4 kost 4000 euro. ik zou niet weten hoe ik dat bij elkaar zou moeten krijgen..

kijk als de prijs van een mac nou een fors zou gaan dalen is het een ander verhaal, maar dat zie ik helaas niet gebeuren.=(

De nieuwste Macs hebben standaard ook een soort Dualhead.

Belachelijk, ik snap er echt geen reet van, hoe kunnen ze bij emagic nou zulke goede software maken en zulke domme besluiten nemen

nou als er gedemonstreerd wordt of een bommetje opgestuuurd help ik zeker mee

Ik ben er een beetje van in Shock

Hoe durven ze

Ik voel me een beetje verkracht, tis net te vergeleijken met als je als hetero nu wordt gedwongen je achteringang toch open te zetten

Ik denk dat ik de rest van mijn leven gewoon 5.1 blijf gebruiken voor de pc, die werkt immers goed. Stapt emagic echter over naar de Mac voordat ze de multiple outputs voor de vst instruments en de automatisering voor bijvoorbeeld kontakt gaan ondersteunen. Dan stap ik demonstratief over op niet zo legale software, wat een eikels zeg, zo veel geld vragen en dan nog dit soort acties

bah

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door da goose

ik heb nu een g450 ja, g550 werkt dus wel op een G4??
mooi.. ga ik sparen voor een G4.. tenzij emagic ineens van hun besluit afzien (war ik stilletjes op hoop... .) :eureka:

G450 werkt zeker niet op de Mac en een G550 zou misschien kunnen. Dat heb ik van een Mac user.
Je kunt wel speciale dualheads kopen die wel op de Mac werken maar die zijn 1.5x zo duur als een G450.

Maar voor een iedere die de nieuwe Cubeest SX nog niet gezien heeft. Gewoon een keer kijken of het echt zo totale ruk is als je denkt.

ik ben er nog steeds pissed over en met mij velen meerdere !!

de LUG list spuide vandaag over (eigelijk van gisteren dan, want yahoo is niet zo snel meer)

ik ga meteen nog een emailtje sturen naar die apple en emagic ppz !!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

en gvd op pc liep ie vaak beter dan op mac
(dat zal wel ook de reden zijn ;)

Back