Hele relaxte spullegies bij MusicHouse

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Arpguy van Analogue Heaven?

Nee, een irritante belg. Volgens mij heet hij Davy Vriens ofzo iets.

Laatst gewijzigd:
arpgay

arpgay

het was in oostende vaage s** .zien broer heet benny
en hij moest hem voor marc de grote verkoopen
arpgay is een ander denk ik ???
modulair in nieuw staat en een heeele groote alesis mixer
op een zolder had een kleine pa met een tato geen hond
denk ik modulair was echt groot een hotmail dude

Juist Arpguy is dus inderdaad Davy Vriens, dat dacht ik al.
Die gast die spamt elke maillinglist die ook maar een beetje over synths gaat met zijn URL. Heb ook wel eens zaken geprobeerd te doen met hem, maar ik vertrouwde de hele boel niet zo.

Gelukkig hebben we hier geen bad-trader-alert..

Analogue Heaven..

Analogue Heaven..

Hehe.. wat het is ? Een absolute garantie voor een totale email-lawine... (wat is het.. minimaal 50-60 mails per dag..)

Maar wel lachen om te zien wat daar allemaal voorbij komt.

Benny

Benny

Origineel geplaatst door marcuuu
het was in oostende vaage s** .zien broer heet benny

Awel, dan ben je bij één van de gebroeders Jooris langsgeweest. Davy Vriens, a.k.a. Arp Guy (inderdaad behoorlijk irritante gozert), schijnt een goede vriend te zijn van Benny.

Oh ja, Davy Vriens schijnt in Antwerpen te wonen.

Re: Benny

Re: Benny

Origineel geplaatst door Boemtsjak

Awel, dan ben je bij één van de gebroeders Jooris langsgeweest. Davy Vriens, a.k.a. Arp Guy (inderdaad behoorlijk irritante gozert), schijnt een goede vriend te zijn van Benny.

Oh ja, Davy Vriens schijnt in Antwerpen te wonen.

wat je schrijft klopt allemaal!!
davy heeft wel eens een micromoog van me gekocht, later wilde ik 's een manual van 'm kopen wilde hij eerst geen bedrag vragen en moest ie 5 euro meer hebben dan ik bood.
hij mailt me steeds om te vragen of ik nog iets te koop heb en wat ik heb betaald voor alles dat ik heb staan.
hij heeft wel mooie spullen te koop: kabeltje zu, brochure zo.

hebben jullie pas trouwens die ems polysynthi gezien van joor? is weggegaan voor 1600 dollar. zeer bijzonder...

Polysinthi...

Polysinthi...

Whaaaa.....

polysinthi.gif

Minder dan 30!

Minder dan 30!

Er zijn van die Polysinthi minder dan 30 stuks gebouwd. Het was voor EMS een absolute ramp.. (zoals helaas wel meer van hun creaties).

De naam Polysynthi is een beetje misleidend.. want de synth is niet echt polyfoon. Er was namelijk slechts één ADSR + VCA beschikbaar voor het hele bakske.

Met als gevolg dat je weliswaar elke willekeurige toestencombinatie kon indrukken... maar dat niet elke noot (sterker nog.. slechts één) apart 'gevormd' werd. Voor "echte" polyfonie moest je in die tijd (eind jaren '70') toch echt riching Prophet of Korg PS3200..

Hoe ik dat allemaal weet ? .. ehh.. http://www.sospubs.co.uk/sos/dec00/articles/retrozone.asp

Re: Polysinthi...

Re: Polysinthi...

Origineel geplaatst door CraZ
Whaaaa..... [/img]

Wat een foute bak zeg :okdan:

mmm nou we toch bezig zijn

een kennis van mij zoekt zo'n oude korg 3200

iemand enig idee waar en hoe eventueel ?

txs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back