Hele relaxte spullegies bij MusicHouse

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
er staat er volgens mij al een hele tijd 1 bij kick music in hilversum. niet helemaal in orde, maar dat fixen ze daar om de hoek bij service connection.

Origineel geplaatst door leo
er staat er volgens mij al een hele tijd 1 bij kick music in hilversum. niet helemaal in orde, maar dat fixen ze daar om de hoek bij service connection.

haha leo dat wist je dus al .ik had het toevallig ook gehoord maar de prijs die ligt ook giganties hoog voor dit apparaat dat niet 100% functioneerd

Origineel geplaatst door leo

Klopt maar niet voor een knaak en een rol drop, de kosten
kunnen behoorlijk hoog oplopen !!!!

nou ja, als die ene korg te duur is, koop je toch gewoon die polysix met midi voor 1750 gulden bij kick. mooi prijsje toch?

Omdat ik zie dat er inderdaad een aantal mensen over
mij hier zitten ouwehoeren dacht ik eens een berichtje te sturen.
Allereerst Nick Nova ,wie ben je en wat heb ik je in de weg gelegd
daar je niet echt opgezet bent met mijn persoon blijkbaar,...
En leo ligt die micromoog-manual je nog op de maag, ik had de manual
al verkocht voordat ik je bod ontving dat was het hele verhaal.
We hebben toffe deal's gedaan ook,niet ?
Voor de rest posten er nog sommige mensen berichten over me
die ik niet eens ken,vreemd.
Ik ken inderdaad de broers Jooris (toffe gasten btw)
Ik ben zelf ook niet de kwaadste,heb al een hoop deal's gedaan
en 95 % met success. Ik ben zelf een analog freak en verkoop niet
voor woekerwinsten als ik het geld eruit of een bettje verlies heb ben ik al tevreden,...
Wou dit even kwijt,om misverstanden te vermijden.

Ik stuur je een persoonlijk berichtje om me kenbaar te maken en om het forum niet te bevuilen met eventuele scheldpartijen.:[>

Origineel geplaatst door nick nova
Ik stuur je een persoonlijk berichtje om me kenbaar te maken en om het forum niet te bevuilen met eventuele scheldpartijen.:[>

Verstandig.

Damn Johnny je was me voor. Ik wilde ook net zeggen dat er nu een tb303 is bij music house. Wat zouden ze daar voor vragen???

Waarschijnlijk vragen ze er de gewone prijs voor... 1000 euro dus. Ik ben meer geinteresseerd in die System 100 en Vocoder.

Origineel geplaatst door arpguy
En leo ligt die micromoog-manual je nog op de maag, ik had de manual al verkocht voordat ik je bod ontving dat was het hele verhaal. We hebben toffe deal's gedaan ook,niet ?

Eigenlijk niet nodig, maar vooruit: de manual ligt me helemaal niet op de maag, ik deelde gewoon ervaringen, Davy. maar als ik 20 euro bied en jijmailt terug dat je er 25 voor wilt hebben, betekent dat dus dat je de manual nog niet verkocht had toen je mijn bod kreeg, zoals je hierboven zegt. Dat ik je gezeur naar prijzen, wat ik voor dit of dat betaald heb, een beetje overdreven vind, weet jij; dat heb ik je namelijk al eens gemaild. En wat de andere deals betreft, micromoog en arp boek, niks mis mee!

Om nog een beetje on-topic te blijven: waarom mag je niet mailen om prijzen te vragen, maar moet je bellen naar music house? Zouden ze bang zijn dat er mensen onder andere namen mailen of zo? Zouden ze daar ervaring mee hebben?

hee arp guy wat is dit niet in je postpus kijken of geen antwoord sprak ik de waarheid !!!!?? reaktie al ben je 2 m van
van mijn mag je komen de gerb j die kenne mijn wel vinden
geen reakie het was nog een net mailtje ook !!!

Leo,Nick,Acid,...

Allereerst leo ,ik had toen een bod van 25 euro en die jongen stond op het punt te betalen,en ik wou kijken of je dit er dat ook voor wilde bieden,anders had hij naar u gegaan voor 25 euro omdat ik de arp manual al had kunnen kopen voor je
kreeg je voorrang.

Nick, Ik heb je ook al een persoonlijk bericht gestuurd,en ik wil benadrukken dat ik niet begrijp dat je een negatieve response kan geven op iemand (mij in dit geval) als je nog nooit een deal hebt gedaan met me. Aan valse beschuldigen til ik zwaar.Leo benadrukt trouwens dat die andere 2 deal's met hem wel heel goed gingen!

Voor de rest begrijpt ik die andere jongens (meisjes ?) die een negatieve reactie hadden op me niet ,daar ik deze mensen niet ken,toch vreemd zo vlug een reactie van iemand anders overnemen hoor :(
Ik wist dat mijn naam hier al meer naar voren was gekomen dus dacht ik wel dat het tijd was om een en het ander recht te zetten. Ik heb al vele deal's gedaan die zeer goed verlopen zijn. En heb altijd direct de spullen opgestuurd als de betaling was gebeurt. Dit kunnen veel mensen bevestigen kijk vb maar naar de site. Natuurlijk zijn er altijd minder leuke contacten (nick nova) al zijn deze redelijk beperkt gebleven vind ik.

Voor de rest bedank ik de Synthforum admin voor de uitnodiging hier en wat die deal's betreft 'acid' kan je altijd naar www.geocities.com/arpguy surfen voor de laatste spullen. Bedankt :))

met vriendelijke groeten,
Arpguy (Davy Vriens)

Last edited by a moderator:
het is allemaal goed davy, maar weet je nou dat ik het niet leuk vind als je steeds vraagt wat ik heb betaald voor sommige spullen? ik heb nog een memorymoog manual te koop trouwens......

:-) ik heb die SH7 gekocht imngeruild voor mijn system 100-101

Music House is helemaal te gek. Heb daar inmiddels Mijn Solina gekocht, mijn weer verkochte 101, de sh7, obscuur soundmaster sr78 drumcomputertje etc. Ook al veel laten repareren. Erg zorgvuldig.

die tb303 kost ruim 800 euro. Wel topbakkie. Zouem wel willen,maar geld is op. Daarom Norlead1 en Kurzweil micropiano in de verkoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back