Beste SF nummer 2004

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
misschien ihkv promotie voor het synthforum om een aantal cd's te laten persen en te verspreiden? persers doen het gratis in ruil voor reclame op het cd hoesje of zoiets? :)

FF een vraagje tussendoor:
worden alle inzendingen op een centrale plek neergezet voor downloaden?

Sommige mensen hebben niet zulke goede download locaties. Nummers die op langzame servers staan, of op websites waar je in moet loggen lopen het risico minder snel gedownload te zullen worden. Dit kan dus in het nadeel zijn van de maker, en het lijkt mij daarom eerlijk om iedereen een gelijke kans te geven hiervoor.

Is er iemand die veel serverruimte beschikbaar heeft met een snelle verbinding? Of kan het op de SF server?

Ik laat nog wel wat achter,

maar intussen wil ik de mensen mededelen dat ik en waarschijnlijk velen met mij geen zin hebben om eerst lid te worden van het 1 of ander. Daarom hebben de mensen die geen directe link hebben geplaatst imo minder/geen kans om een gelijke kans te hebben, dus regel webspace en knal ff een nieuw linkie neer.

Alvast bedankt,

Sprekend namens de luie SF donders,

Sjeijk

@wesko: te gek :D :mega: :okdan:
@Nolet: Vétte shit

mbt tot de punten verdeling bij het stemmen zou ik graag willen opmerken dat het n.a.v. de experimentele thread misschien makkelijk is om iedereen een top 3 te laten maken waarbij 1:3punten krijgt 2:2punten en 3:1 punt.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door hansbakker
persers doen het gratis in ruil voor reclame op het cd hoesje of zoiets? :)
denk het toch niet.. alhoewel als iemand een adres weet..
Een CD-R bedrukken in grote hoeveelheden zou kunnen. Alleen het opmaken van hoes, label en evt. boekje is ongelofelijk veel hard, hard werk (zonder pay en garantie voor verkoop natuurlijk). Zoiets kan eigenlijk alleen als je van te voren weet hoeveel stuks je gaat verslijten! En op wie rust de druk.. wie gaat het doen.
Een intekenlijst zou kunnen, en nal van die lijst zou je evt. kunnen beslissen een semi-prof. productie te maken.
.. bezint eer ge begint

Origineel geplaatst door sander
je quota is overschreden.

Ja, ik weet het... Dat was het enige wat bij Chello beter was*D
Als het niet lukt, een andere keer nog es proberen graag, ik zou het zo ook ff niet weten.....

:mexico:

Mijn trekkie

Mijn trekkie

Hé DSF-ers. Hier staat mijn track.

http://www.storeitonline.nl/static/audio/Sad Story....mp3

Ik heb hem al eerder een keer geplaatst (zie deze thread ).

Van top tot teen gemaakt op de Korg Karma. Ben best trots op.

Ik heb vandaag alle inzendingen (tot nu toe en behalve de 'soundclick'-mensen) gedownload. Nu al goed voor 2,8 uur luisterplezier! Ik moet nog gaan luisteren; dus of het luisterplezier wordt moet ik nog afwachten. Maar het enthousiasme is natuurlijk wel helemaal okay!

Laatst gewijzigd:
commodore 64

commodore 64

Hier is mijn commodore 64 soudtracky:

rechtermuisknop -> Doel opslaan als...
click here to download

Ik heb deze gemaakt met het doel een klein beetje de commodore 64 sfeer te creeren, maar natuurlijk is het geluid niet echt afkomstig van de sid chip

Origineel geplaatst door sander
ja ik ga niet stemmen op iets dat maar 30 seconden duurt.

oeps =(
sorry, UPload was n beetje verkeerd gegaan.Op de eea manier breekt ie de upload steeds af na 16%. Morgen komt de goeie versie.

hehehe die uad pik je er bijna zo uit .. mooie compressie alleen weinig midlow en wel veel low .. dat bekende digitale clik attackje. .. of zou de compressor gewoon te hard staan te rammen ? ;)

trash heeft hem geheid op een analoge tafel gemixt .. maar is erg afhankelijk van samples. wel het vetst klinkend ! Die bekende stomp in je maag !

6trak doet het zeker ook erg oke ... vet.. vooral het begin ... volgens mij ook alleen maar drumbakken met rauwe (analoge) sounds ..

ik wacht nog op bijdragen van dobre en dagoose .. en misschien ga ik zelf ook nog wat proberen ..
zelf let ik ook veel op arrangementen .. dat zal voor mij ook de doorslag zijn

Origineel geplaatst door MadR
trash heeft hem geheid op een analoge tafel gemixt ..

Jawohl, een Mackie :)

ik kan geen link opgeven, ben niet zo'n internet wizard. mag ik ook gewoon een mp3 uploaden?

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Jawohl, een Mackie :)

een mackie ? volgens mij heeft ie een ghost hoor !
of loop ik weer achter ?

Origineel geplaatst door MadR
een mackie ? volgens mij heeft ie een ghost hoor !
of loop ik weer achter ?

Leuk de reacties,bvd dank hiervoor.
Ff een toelichting,de track is gemaakt met een emu sampler en een clavia en wat oud synthspul.
Afgemixed toen in die tijd op een mackie 8 buss(+ hardware randapparaten),hoe soundtrooper dat weet? weet ik ook niet :D
Nu heb ik idd een ghost al een tijdje,dus allebij gelijk.:)

Origineel geplaatst door trash
Afgemixed toen in die tijd op een mackie 8 buss(+ hardware randapparaten),hoe soundtrooper dat weet? weet ik ook niet :D

De klank he....:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back