Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door dione
Ik spaar al jaren allerlei analoge apparatuur....en nu kom ik er achter dat je met de PC ook muziek kunt maken...![]()
- nou met een condensator mic van 1 euro, en een gootsteen kan je ook veel hoor.Origineel geplaatst door Wout Blommers
Wat te denken van die keer dat ik de dierenarts opbel met de opmerking dat ik in verband met de medicatie van mijn kat haar niet kan wegen, want ze wil niet op de weegschaal blijven zitten.
"Gewoon de kat in de armen, wegen en dan jezelf wegen zonder kat, meneer. En niet vergeten die twee dan af te trekken..."
Wout
ik ken dat.....
Origineel geplaatst door Pim
Ik heb bij het opstellen van een drumkit voor Rick Allen, de drummer van Def Leppard gevraagd of hij links- dan wel rechtshandig is.
De mensen van zijn platenmaatschappij werden groen van ellende. De drummer zelf lag dubbel.
Voor de jongeren onder ons: deze man heeft slechts één arm.

Origineel geplaatst door Pim
Ik heb bij het opstellen van een drumkit voor Rick Allen, de drummer van Def Leppard gevraagd of hij links- dan wel rechtshandig is.
De mensen van zijn platenmaatschappij werden groen van ellende. De drummer zelf lag dubbel.
Voor de jongeren onder ons: deze man heeft slechts één arm.
Origineel geplaatst door gemmetje
ik ken dat.....
Jaren geleden (nog bij mama thuis) gingen we naar de dierenarts met een kat. Het beest zeek binnen, van dat typische kater-gesproei. Wij boden het mormel ter castratie aan bij de dierenarts, maar na 1 blik onder de staart van het beest merkte de arts droogjes op: "Dat zal niet gaan, dit is een poes, geen kater."![]()
ge-wel-dig.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|