Welke.....midi arpeggiator als vst plugin ?

alvast ééntje die met vsti overweg kan maar is zelf standalone
maar in ableton kan je je audi spoor dan routen van sq4 naar ableton of eerst opneme

http://www.sq4.be/

In de nieuwe versie van SX3 zit idd en perfecte Arpeggiator. Stand Alone Arp zou ik eens kijken naar energyXT. Die kan veel meer dan alleen Arp's maken, maar de arpeggiator is heel uitgebreid te programmeren.

ERA stepsequencer.

Nu er toch zo'n thread loopt...
Bovenstaande suggesties zijn allemaal stepsequencers.
Heeft iemand een suggestie voor een basic arpeggiator zoals die bijvoorbeeld in de Korg PolySix zit?
(jaja, de Legacy Collection PolySix zelf natuurlijk, maar die heeft geen midi-uit :) )

De FL Studio midi-out 'generator' heeft zoiets (en uitgebreider), maar die kent geen hold en chord-memory (of kijk ik daar overheen?)

Zie nu dat ARPocalypse in de buurt komt van wat ik wil, maar da's ook weer fixed 8-step.

Zie ook dat de PolySix LC een MIDI-uit heeft binnen V-Stack. Helaas nu geen tijd om uit
te zoeken wat die doet, maar misschien ben ik al gelijk klaar... Later meer.

Origineel geplaatst door BasicSystem
Ik had de ARPocalypse ook gezien en wilde hem uitproberen maar op de een of andere manier ziet Live die niet.

Is dat niet een overkomelijk probleem? Ik heb laatst van een maat van me gehoord dattie de twee wel samen gebruikt... k zal et nog eens navragen
Is volgens mij wel een goeie namelijk..

Slecht nieuws!
k sprak de betreffende gozer net even op MSN maar het is hem ook niet gelukt
k heb denk ik niet goed geluisterd ofzo .....
maargoed vals alarm dus

misschien dat hier wat tussen staat voor je...

best wel fijne site trouwens dat 'handy-archive'.. had er nog nooit van gehoord. :okdan:
Die site barst van de handige programmaatjes voor midi die je ook nog freeware uit kan testen vaak

Zie ook dat de PolySix LC een MIDI-uit heeft binnen V-Stack. Helaas nu geen tijd om uit
te zoeken wat die doet, maar misschien ben ik al gelijk klaar... Later meer.

Die doet duidelijk helemaal NOP. Geen idee waarom die erin zit.

Maar goed, de Sweet MIDI Arpeggiator van Roni Music doet al aardig wat ik wil.

Back