Ramirez
Ouwe rot
Hallo.
Ik ben al een tijdje opzoek naar een keyboard/synthesizer met sample functies.
De bedoeling is:Ik heb een paar synths, efx, en nog wat leuke spullen.
Alles gaat naar een mengpaneel.
Ik stapel mijn geluiden dus met apparte apparatuur d m v midi.
Deze geluiden duren bijna nooit langer dan een minuut.
Ik ben dus opzoek naar een sampler/keyboard die deze geluiden op kan slaan op disk, en op het toetsenbord kan afspelen op varieerende toonhoogte.
Voor de rest ben ik ook niet zo thuis in de vroegere akai samplers(zonder toetsenbord, s900 of zo).
Maar ik zie geregeld tussen de eur50 en de eur200 staan, wat me dus ook wel aanspreekt.
Kan iemand me vertellen of deze akai samplers ook dezelfde functies hebben als hierboven beschreven anders haal ik wel een akai waar ik vervolgens een toesenbord op aan sluit.
Wat raden jullie me aan?
Vriendelijke groet
Ik ben al een tijdje opzoek naar een keyboard/synthesizer met sample functies.
De bedoeling is:Ik heb een paar synths, efx, en nog wat leuke spullen.
Alles gaat naar een mengpaneel.
Ik stapel mijn geluiden dus met apparte apparatuur d m v midi.
Deze geluiden duren bijna nooit langer dan een minuut.
Ik ben dus opzoek naar een sampler/keyboard die deze geluiden op kan slaan op disk, en op het toetsenbord kan afspelen op varieerende toonhoogte.
Voor de rest ben ik ook niet zo thuis in de vroegere akai samplers(zonder toetsenbord, s900 of zo).
Maar ik zie geregeld tussen de eur50 en de eur200 staan, wat me dus ook wel aanspreekt.
Kan iemand me vertellen of deze akai samplers ook dezelfde functies hebben als hierboven beschreven anders haal ik wel een akai waar ik vervolgens een toesenbord op aan sluit.
Wat raden jullie me aan?
Vriendelijke groet