Eigen website

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Hoi Forummers,

Eindelijk beschik ik dan over m'n eigen website (klik de link in m'n signature). Ik heb er de geschiedenis van m'n muziekhobby in verwerkt, gestaaft met een aantal foto's en je vindt er ook enkele van m'n tracks op terug.

Hij is nog niet volledig af (er moet onderandere nog een contactmailbox op en ook nog meer foto's over m'n vroegere periode).

Dat de geïnteresseerden maar eens een kijkje nemen ;)

:doei:

Hey Danny,

altijd prettig natuurlijk, je eigen website hebben. Moet ik ook eens werk van gaan maken eigenlijk.
Het is geen hoogvlieger qua design :) (maar ik zou het niet beter kunnen). Wel een zeer uitgebreide history zeg, nu nog ervoor zorgen dat de songlijst nog langer wordt! Wat leuk is, is de korte uitleg per track hoe die ontstaan is.
Is er geen manier om die smileys ook echt te tonen? Ze staan er nu overal wat tussen zonder dat je goed weet dewelke het zijn...

Ha die Herman :doei:

Het is geen hoogvlieger qua design :) (maar ik zou het niet beter kunnen).

Een site moet niet vol toeters en bellen zitten om toch functioneel te zijn ;)

Wel een zeer uitgebreide history zeg, nu nog ervoor zorgen dat de songlijst nog langer wordt!

Ik deel de webspace met een ander forumlid, dus vind ik niet dat ik ALLES voor mezelf moet opsoeperen :engel: Vanaf het moment dat ik m'n eigen webspace heb, komen er nog wel een 15 songs bij (en dan heb je nog maar steeds een fractie van wat ik in die 25 jaar gemaakt heb :dubbel: )

Is er geen manier om die smileys ook echt te tonen? Ze staan er nu overal wat tussen zonder dat je goed weet dewelke het zijn... [/B]

Ik zou het niet weten ... drie dagen geleden wist ik nog niets van webdesign of frontpage af, dus ben ik al heel blij met dit resultaat :dubbel:

Bedankt voor de reaktie :okdan:

Wel aardig stukje internet.:okdan:

Hiero (nog stééds) in de planning..., maar goed.

Idd leuk om de totstandkoming v/d track te zien/lezen, en daar zit gelijk mijn punt van 'kritiek'/tip:

Is 't geen idee om gewoon alle titels van de nrs. onder elkaar te zetten en als je dan erop klikt om te beluisteren dat je dan gelijk in een scherm met de info over 't nummer komt terwijl ie 'm laat horen/download ?
Anders wordt 't op een gegeven moment een ERG lange lijst (als je ze tenminste allemaal laat staan.. anders maakt 't nie uit natuurlijk..)

:biertje:

@Zoidsity : Da's misschien geen slecht idee. Voorlopig speelt het niet zo, maar als er op den duur erg veel tracks in staan, gaat de lijst misschien wel te lang worden. Ik zal er eens overdenken hoe het te doen (een html-pagina per nummer is op den duur niet meer zo overzichtelijk om te onderhouden). Ik kan eventueel eens kijken om per jaartal te werken of zo.

Thanks voor de tip :eureka:

:okdan:

Back