Danny
DAW-less puzzelaar °1967
Hoi Forummers,
Eindelijk beschik ik dan over m'n eigen website (klik de link in m'n signature). Ik heb er de geschiedenis van m'n muziekhobby in verwerkt, gestaaft met een aantal foto's en je vindt er ook enkele van m'n tracks op terug.
Hij is nog niet volledig af (er moet onderandere nog een contactmailbox op en ook nog meer foto's over m'n vroegere periode).
Dat de geïnteresseerden maar eens een kijkje nemen

Eindelijk beschik ik dan over m'n eigen website (klik de link in m'n signature). Ik heb er de geschiedenis van m'n muziekhobby in verwerkt, gestaaft met een aantal foto's en je vindt er ook enkele van m'n tracks op terug.
Hij is nog niet volledig af (er moet onderandere nog een contactmailbox op en ook nog meer foto's over m'n vroegere periode).
Dat de geïnteresseerden maar eens een kijkje nemen

(maar ik zou het niet beter kunnen). Wel een zeer uitgebreide history zeg, nu nog ervoor zorgen dat de songlijst nog langer wordt! Wat leuk is, is de korte uitleg per track hoe die ontstaan is.
Vanaf het moment dat ik m'n eigen webspace heb, komen er nog wel een 15 songs bij (en dan heb je nog maar steeds een fractie van wat ik in die 25 jaar gemaakt heb
)