Overlast van buiten..

speedy

R&B Superstart
Ik weet niet of het hier hoort..

maar ik wil me muziek opnemen, alleen lopen er bij mij vervelende blaadjesblazers figuren. en er wordt nu ook met vuurwerk gegooid, dus hoe zou ik het bij me raam geluidsdicht kunnen maken? zodat er geen geluid naar binnen komt? want ik heb dat horretje dicht en me raam zelf, dubbel glas, dikker gordijn, maar ik hoor het nog. wel minder als dat het openstaat, haha, maar ik wordt er langzamerhand gek van :stupid

ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen :D
Speedy

Je zou ook oordoppen in kunnen doen tijdens het muziekmaken. :L

Origineel geplaatst door Pjotr G
Je zou ook oordoppen in kunnen doen tijdens het muziekmaken. :L

aan de andere kant van het huis is het net zo erg & bij het inzingen kan ik niet op me cd liedjes hebben met zang en blaas/vuurwerk achtergrondgeluiden.. :D

en voor de relatie met je buren :smeris: ;)

Tja, hier bij mij hetzelfde geval en dan heb ik nog niet eens dubbel glas en dikke gordijnen. Het enige wat je volgens mij zo 1,2,3 kunt doen is de mic op de best mogelijke manier positioneren en een flinke gate instellen. 't Geeft bij mij iig nog wel acceptabele resultaten...

Ik heb thuis een houten plaat met isolatie materiaal....4 ogen in de muur geschroeft....plaat tegen de muur met isol. aan raam zijde gedrukt mbv.2 stangen door de ogen...ik hoop dat je voor je kan zien wat ik bedoel!

Je kunt zowieso beter een vocal booth maken, ook beter voor de akoestiek. Gewoon 4 dikke platen halen, die met isolatie schuim beplakken, dan daarover de schuimrubberen akoestische platen dan 6 scharnieren halen zodat je ze als een doos in elkaar kunt hangen, dan bovenplaat erop die het zaakje bij elkaar houd en eventueel een dikke mat waar je alles op wilt zetten en je bent klaar. Als je hem niet nodig hebt dan vouw je hem op/haal je hem uit elkaar en schuif je hem onder je bed of zet je het in de kelder of weet ik veel waar je je troep laat ;)

Ik zie dat degene die problemen hebben allebei in A'dam wonen,
wellicht verhuizen?

Of de badkamer, heb je meteen gratis galm:eureka:

Back