Downtempo Breaks met een vleugje zout..

trigg

Brass Intelligence
deze track was ik een tijdje geleden al eens aan begonnen, maar heb ik
vanavond verder uit zitten werken...

wat denk u er tot zo ver van?

please click the dj --> :dj:

Hey das een lekker loom beatje :)
Pakkend en spacend :D. Misschien gaaf om hier zang over te doen?
Ik vind het niet slecht en ook wel behoorlijk origineel. Ambient / breakbeats als ik het in hokjes moet stoppen.

:okdan:

Origineel geplaatst door C738
Hey das een lekker loom beatje :)
Pakkend en spacend :D. Misschien gaaf om hier zang over te doen?
Ik vind het niet slecht en ook wel behoorlijk origineel. Ambient / breakbeats als ik het in hokjes moet stoppen.

:okdan:

Ja, vind het zelf ook wel een leuke combi tussen diverse genres!
Zang staat nog in de planning, ga ik binnenkort verder aan werken....

Zijn er nog meer luisteraars die even een oordeel willen vellen over deze track?

Misschien kan ik jullie verleiden met een :biertje: of een :peukie: ??

Die zang heb ik helemaal niet gemist. Ik vind het goed zo. Heel goed zelfs. Het einde had wat spannender gemogen misschien...
Very nice. :okdan:

a ja, hoe zit dat nu met die beloofde :biertje: ?

Vette gitaar rif! Het zou zo een soundtrack voor een of andere actieserie kunnen zijn. Of in zo'n scene van CSI, wanneer ze zich weer aan 't uitsloven zijn met zo'n UV lamp of een borsteltje, zoekend naar sperma, bloed of vingerafdrukken...

Goed ik dwaal af...

Ik mis wel iets... Je hebt nu een mooie basslijn, een gave gitaar riedel (leuke hook), en een sfeervolle pad... Logischer wijs zou ik zeggen dat je er nog iets van Lead in kunt verwerken, of een rauwe distorted Acidlijn... Ja die laatste zou hier perfect voor zijn!

Verder, petje af hoor, steekt behoorlijk pro in elkaar! Het is dan wel niet echt mijn stijl, ik had liever ietsjes aparter gezien, wat minder gangbare beats, vage fx. Wat dat betreft zou je is wat meer richting de stijl kunnen gaan naar de artiesten van je avatar ;)

Origineel geplaatst door hermax
Die zang heb ik helemaal niet gemist. Ik vind het goed zo. Heel goed zelfs. Het einde had wat spannender gemogen misschien... Very nice. :okdan:
Thanks! Ja, het einde is ook nog niet goed, hij valt nu een beetje dood, wordt nog aan gewerkt...

a ja, hoe zit dat nu met die beloofde :biertje: ?
Ehm.... tja, ik verwijs je dan toch maar naar www.biertje.com :mega:

Origineel geplaatst door forcesupreme
Ik mis wel iets... Je hebt nu een mooie basslijn, een gave gitaar riedel (leuke hook), en een sfeervolle pad... Logischer wijs zou ik zeggen dat je er nog iets van Lead in kunt verwerken, of een rauwe distorted Acidlijn... Ja die laatste zou hier perfect voor zijn!
Ja, 't is nog net iets te kaal. Ik ga nog even kijken wat ik kan doen om em iets boeiender te maken. Een acid-achtig lijntje zou inderdaad ook nog wel kunnen.

Verder, petje af hoor, steekt behoorlijk pro in elkaar! Het is dan wel niet echt mijn stijl, ik had liever ietsjes aparter gezien, wat minder gangbare beats, vage fx. Wat dat betreft zou je is wat meer richting de stijl kunnen gaan naar de artiesten van je avatar!
Thanks! Ennuh... ik heb ook dingen die meer richting m'n avatar gaan. Bij deze riff vond ik echter een meer recht-toe-recht-aan beat toepasselijker!

ja ik vind m lekker...mss ietwat clean geluid maar da's smaak..zit goed in elkaar...

Back