Gevonden! VINYL RECORDER

Steve303

aka WOLF
Laatst gewijzigd:
ik heb geen ervaring met deze unit, maar ik weet wel dat dub-plates erg in kwaliteit kunnen variëren..

check dus alles goed voordat je zo'n ding aanschaft!

Origineel geplaatst door WarmeBakker
lex van coeverden doet iets soortgelijks op www.myownrecord.nl

Je betaald hier wel 65€ voor juist hetzelfde denk ik. Op die link naar ebay staat allemaal uitleg maar deze in in het duits en dat kan ik jammergenoeg niet zo goed.

Zijn er trouwens nog al mensen die contact gezocht hebben met die duitse platenboeren?

Origineel geplaatst door Steve303
Je betaald hier wel 65€ voor juist hetzelfde denk ik. Op die link naar ebay staat allemaal uitleg maar deze in in het duits en dat kan ik jammergenoeg niet zo goed.

Zijn er trouwens nog al mensen die contact gezocht hebben met die duitse platenboeren?
is wel een rete-dure grap zeg, en volgens mij leveren die duitsers niet in nederland.

off-topic; maar waarom wil je zo graag een plaat laten maken? ik snap dat 't als dj 't veel stoerder staat om met een plaat aan te komen, maar om nou een of een paar platen te laten snijden die je vervolgens niet eens op je draaitafel durft te leggen omdat ze zo duur zijn.....
:dj:

Origineel geplaatst door metatron
30 euro voor 1 plaat klinkt niet slecht. Hoes de kwaliteid, naar 2 keer draaien doet niks meer of is het gewoon echy vinyl kwaliteid.

:D Rustig, rustig.. 't Is geen 2 minuten aanbieding!

Die Vinyl-snijders zijn idd RAM-duur. En dan 't vinyl nog.. Zal ook wel ff zoeken zijn om dáár aan te komen.

Waarom moeite doen? Iedere club heeft tegenwoordig ook van die cd-turntables. Dus als je als dj daar draait kan je je op die manier toch je eigen muziek draaien? Geloof me, veel van die promo-persingen zijn vaak van slechte kwaliteit. Een goede kwaliteit vinyl persen is niet zo 1 2 3 gedaan.

Bij een beetje club hebben ze idd. die cd draaidingen....maar bij een gemiddeld acid/tekno soundsystem
is die kans erg klein...Zo zijn er nog wel 100 redenen te vinden.
Zorg idd. wel dat je kwaliteit krijgt, je ziet ze nl. wel 's voorbij komen....gewoon RUK.
Bij mijn weten zijn die vestax platensnijders ook niet zo tof, best kutkwaliteit enzo...
kan iemand dit beamen?

Zo'n vinylcutter moet je niet kopen, of huren, laat staan dood naast gevonden worden... Ten eerste is de klankkwaliteit zeer slecht, ten tweede draai je je vers gesneden vinyltje 5 keer en je mag het weggooien (en dan spreek ik van gewoon draaien niet van cutten en scratchen).

Hier en daar kun je platen laten persen in zeer gelimiteerde oplage, maar dat kost wel een beetje. In ieder geval beter dan een vinyltje laten snijden op zo'n machien.

Back