D diwi Nieuwkomer Lid sinds 12 oktober 2004 Berichten 4 Locatie Zandeweer (gron.) 19 december 2004 #1 kan iemand me vertellen of je zelf ook rppr's kunt maken en zo ja hoe ? of zijn ze ergens te downloaden
kan iemand me vertellen of je zelf ook rppr's kunt maken en zo ja hoe ? of zijn ze ergens te downloaden
Hanz Anonieme Analogist Lid sinds 17 januari 2003 Berichten 13.807 Locatie Mijn eigen kleine universum 19 december 2004 #2 Bericht door een moderator: Het zou helpen als je even wat meer informatie geeft in je bericht. Dat houdt het forum ook interessant voor andere gebruikers!
Bericht door een moderator: Het zou helpen als je even wat meer informatie geeft in je bericht. Dat houdt het forum ook interessant voor andere gebruikers!
r.5 Vers lid geweest Lid sinds 8 mei 2003 Berichten 3.513 Locatie Thuis 19 december 2004 #4 "Realtime Pattern Play/Recording"-functionaliteit van Korg?
D diwi Nieuwkomer Lid sinds 12 oktober 2004 Berichten 4 Locatie Zandeweer (gron.) 19 december 2004 #5 rppr jawel, rppr van korg triton. het nl zo dat ik mooie rppr's in m,n triton heb maar ik kan er volgens mij geen nieuwe bij zetten of veranderen
rppr jawel, rppr van korg triton. het nl zo dat ik mooie rppr's in m,n triton heb maar ik kan er volgens mij geen nieuwe bij zetten of veranderen