Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
)
een betere plug-in controller/synth kan ik me niet voorstellenOrigineel geplaatst door Sander02
Dat zou geen onverstandige zet zijn om een G2 te haleneen betere plug-in controller/synth kan ik me niet voorstellen
Die keyboard floater werkt alleen als 'local' ook aan staat (althans, bij mij op m'n G1 keys)
Origineel geplaatst door Sander02
oei! de micro heeft een toetsen dus waarschijnlijk ook geen local on/off switch.. werkt shift+ patch up of down?
(is al een tijdje geleden voor mij)
Dat zou geen onverstandige zet zijn om een G2 te haleneen betere plug-in controller/synth kan ik me niet voorstellen

hmm wat vreemd. Ik lees nu wel in het manual dit: The Local off function is not supported in Micro Modular
Voorzover ik me kan herinneren kon je de keyboard floater gewoon gebruiken mits er een keyboard logic is aangesloten op de envelope.. (de envelope zou moeten oplichten als je de keyb. floater gebruikt)
midi zou hier los van moeten staan, de floater is intern

En dan ben je zo tevreden met de G2 sound, en zo blut ervan, dat je je plug-ins weer moet verkopen!
de keyboard floater moet werken op de micro, ik gebruikte hem regelmatig toen ik een micro had