[trackie]

LoFiye

Let there be rock!
M'n eerste met flstudio. Ik heb geprobeert om er nog wat meer variatie in te gooien, maar dat wilde helaas niet meer zo lukken :D

[hier]

Mijn vraag is ...platbranden of toch nog wat aandacht aan besteden?
Alvast bedankt!

Yeahhh! Italo klanken.

Waarom maak je er geen Italo nummer van? Is het al bijna, alleen de beat wat anders. Scoor je misschien een zomerhitje in Italie volgend jaar!!

greetz Erik

Ik zou nog even wachten met het besprinkelen met bezine of andere vluchige stoffen.
Howel het trekje erg saai is, vin ik het technisch wel lekker klinken. Mooi subtiel goed
afgemixt beatje met een prettige (boo)bass.

Ik zou zeggen; draai eens wat meer aan die verd*mde knoppen! Ze zijn er niet voor Jan ...

Catalunya > Bedankt! Ik weet alleen niet wat Italo precies is, maar dat zoek ik nog wel even uit!

Out of Memory > Ik begrijp denk ik wel wat je met saai bedoeld :D Ik heb geprobeert om daar wat aan te doen, maar ik kwam echt steeds vast te zitten :( Als de ppls hem hier niet al te beroerd vinden ga ik er zeker nog wat aan sleutelen. Bedankt!!

Voor de rest sta ik natuurlijk open voor suggesties en negatieve/positieve feedback. Meestal belanden m'n tracks ergens in een obscure directory ergens op m'n hd, maar op die manier leer ik ook niet echt veel denk ik.

Alvast bedankt!

Back