[Techno/Jazz] Solid - Lagavullin

Hmm klinkt een beetje wannabe st. Germain achtig. De jazzy sfeer, maar zonder de bepaalde feel van st. Germain. Scheelt ook heel erg dat je geen echte akoestische instrumenten gebruikt hebt (toch?), en het mp3tje nogal dof is.

in de loop van het nummer wordt het wel wat beter, maar het mist de swing die ik bij dit soort muziek verwacht.

feedback

feedback

laat ik allereerst zeggen dat jij een van de mensen bent waarvoor ik altijd zowieso even de moeite neem om te checken wat je ervan gebrouwen hebt. Niet dat we elkaar kennen natuurlijk maar we hebben enigzins de zelfde voorkeuren op het gebied van de muziek.

Dat gezegd hebbende vind ik het nummer misschien weliswaar de juiste elementen bevattend maar nog niet echt rakend.

Het raakt me dus niet zoals het wæl zou kunnen.

Maw, ik blijf je kritisch volgen maar dit kan nog wel wat componeerspanning gebruiken.

Bedenk daarbij wel dat ik zelf ook geen componeerheld ben, althans nog niet.

luister wel naar Underworld dussss;) :doei:

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Hmm klinkt een beetje wannabe st. Germain achtig. De jazzy sfeer, maar zonder de bepaalde feel van st. Germain. Scheelt ook heel erg dat je geen echte akoestische instrumenten gebruikt hebt (toch?), en het mp3tje nogal dof is.

in de loop van het nummer wordt het wel wat beter, maar het mist de swing die ik bij dit soort muziek verwacht.

misschien omdat de track toch een redelijk tempo aanhoudt en ... toevoeging van een whurlitzer of rhodes klankje geeft onmiddelijk dat stukje st germain feel-swing

Ok, niet zo geslaagd deze track. Ach ja, je kan niet alleen maar hits maken hè :D

Wel jammer op zich want ik vond het wel vermakelijk om deze track te maken. Beetje pielen met de piano enzo.

Ow, en Ensemble, ik ben benieuwd naar jouw tracks. Heb ff gezocht maar zo snel niet gevonden of je al iets gepost hebt op 't forum.

Back