[Breakcore?] Afreageren

[ZerO.hOur]

Superdonald
Mijn eerste track op het Synthforum :)

En gelijk een rare.
Ik heb deze track vandaag in een uurtje of 3 gemaakt, puur en alleen om een hele hoop ongein die de afgelopen tijd is gebeurd af te reageren.
Het is niet heel erg samenhangend, ik heb gewoon gedaan wat in me opkwam.
Ik weet verder ook niet wat voor style dit is, ik maak nooit zulk soort muziek:P
De reden dat ik deze wel post en mijn andere muziek niet is omdat deze wél af is.

Ingredienten:

- 200 BPM
- FLStudio
- 3x Korg Legacy (En de CPU usage kwam niet boven de 50%, netjes toch:))
- Boel Samples
- Predatohm
- Standaard Fruity Fast Dist plugin
- TOW Compressor
- Classic Reverb

En dan nu de link: Afreageren

Ik ben niet echt van plan iets te veranderen aan deze track, hij is zoals hij is.
Ik hoor wel graag jullie mening :biertje: Natuurlijk ook als je het maar herrie vind.
Dat zou ik trouwens niet eens zo erg vinden :P

Groetjes,

Frey aka [ZerO.hOur]

Re: [Breakcore?] Afreageren

Origineel geplaatst door [ZerO.hOur]

Ik hoor wel graag jullie mening :biertje: Natuurlijk ook als je het maar herrie vind.
ik vind het herrie.

kvin um ook zekers vet jah!!!

wel erg vaag maar dat maakt m juist vet
kicke synthwerk ook moet ik zegge ja en relaxte beats

ik zou een vervolg hierop zekers wel waarderen ;)

Mij spreekt persoonlijk alleen dat stukje van 1:10 tot 1:20 echt aan. Voor de rest vind ik de hardcore-achtige stuff nogal ingetogen; mag wat mij betreft wel gefreakter...:)

Ey joh, echt vet, lekkere distortion en klinkt verder goed hoor.

En wat dit voor soort muziek is weet ik ook niet ;)

Hey.. bedankt voor alle goede reacties 8)

En ook voor de minder goede natuurlijk :)

Ik ben inmiddels al weer bezig aan een vervolg, die krijgt een wat betere opbouw enzo, en natuurlijk andere geluiden en meer gefreak. Best lachen, van deze vage noize maken.

Leuk detail misschien nog: Ik weet niet of jullie wel eens van Aphasic hebben gehoord, een breacore/harshcore/whatevercore producer.. die gast is mijn leraar Engels :P Dus daar kan ik waarschijnlijk nog wel een hoop truucjes van leren om egt ziek lawaai te maken, voor degenen die dat leuk vinden :duivels:

Groeten,

Frey aka [ZerO.hOur]

Ben benieuwd naar het vervolg, dit klinkt veelbelovend :okdan:
LightTown-BreakCore a gogo!

Je leraar Engels?! weah vet!!! ... ik heb nog nooit van Aphasic gehoord trouwens ...

Ik ben er sinds een paar dagen ook achter dat zulke gefreakte vaagstyle maken vet is, best verslavend haha :)
En ga vooral zo door!

hallo ik vind de break beat achtige stukjes wel goed alleen te langzaam en met cut ups klinkt het ook nog eens 10 keer beter. Ik vind de hardcore achtige stukjes dan weer minder. En jah wat voor stijl dit is....geen breakcore in iedergeval. Dit is gewoon hardcore met breaks en dan geen mainstream. Maar ik vind het niet hard en echt geen lawaai.

Origineel geplaatst door Dirty Whore
Dit is gewoon hardcore met breaks en dan geen mainstream. Maar ik vind het niet hard en echt geen lawaai.

breakcore is hardcore met breaks.....min of meer.

Kijk, hier hou ik nou wel van
mijn oortjes hebben erg veel plezier met het luisteren naar deze muziek. Ik hou juist wel van die hardcore geluiden in combinatie met breakbeats.
Persoonlijk vind ik het bliep bliep melodietje wat minder vanaf 2:25 min

Van mij mag je wel wat meer maken van deze tracks. :)

Back