Mijn Roland Juno 60 , Roland Juno 106 , Korg Ex-800 en Yamaha Dx7....
Niks speciaals denkt U?
Voor mij wel alleen al om het feit dat ik deze synths een 2tal jaar al es heb gehad...
Daarom gaan ze nooit meer de deur uit...
Een Teisco sx400 voor iets meer dan 230 euro Ik heb er eerder één gehad maar deze was kapot gegaan. Het is een heerlijke synth voor strings en leads met aftertouch en 3 lfo's!!
Origineel geplaatst door M.Whitman Mijn Roland Juno 60 , Roland Juno 106 , Korg Ex-800 en Yamaha Dx7....
Niks speciaals denkt U?
Voor mij wel alleen al om het feit dat ik deze synths een 2tal jaar al es heb gehad...
Daarom gaan ze nooit meer de deur uit...
Voor mij de Mellotron, Steiner Parker Synthacon (speciaal gemaakt als onderdeel van het Hagstrom/Ampeg Patch 2000 gitaarsynthesizer systeem) en de Omega 8 - hoewel je de laatste beslist geen koopje kan noemen ;-(
Mijn koop van dit jaar, een in mint-conditie verkerende Roland Space Echo RE-201
en mijn Maestro Rhythm King MK2 drummachine.. wat een heerlijke beats..
koop van m'n leven is in elk geval m'n machinedrum!
daarna komt m'n ouwe Quasimidi Rave-O-Lution 309. waarom? omdat ik 'm cheap gekocht heb, geruild heb voor 'n Moog Prodigy, en die heb ik weer voor m'n vx600 geruild. goeie koop toch?
ook zeer goede koop dit jaar: super bass station. zoals mijn collega's plegen te zeggen: daar gaat je broek van wapperen!
Voor mij ook de juno-60! Ik ben zo blij met deze machine. Zo makkelijk een gaaf geluid te maken!!! Echt geweldig! Misschien ga ik in de toekomst nog wel opzoek naar een synth met twee OSC's. Maar dan wordt de bediening waarschijnlijk ook weer lastiger voor mij.
Tevens wil ik ook gelijk iedereen de beste wensen voor 2005 toewensen en bedanken voor al jullie reacties en tips het afgelopen jaar! Echt SUPER gaaf!!!!
Mijn koop van het jaar................... ja, dat moet dan mijn behringer patchbay zijn aangezien ik niets anders heb gekocht.
Koop van mijn leven. Ach, mijn JP8000 is wel erg fijn, maar ik vind alles wel wat hebben.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.