Vroeger kon ik in Cubase SX1 altijd via het keypad parameterwaarden invoeren in bijv. de Double Delay plugin. (je weet wel, waarde aanklikken, milliseconden intikken...klaar.) Tegenwoordig werkt dit niet meer. Ik kan tikken wat ik wil, maar er verschijnen geen cijfers. Nu moet ik het met de muis doen en het is erg lastig een waarde van bij 40 ms te krijgen met de muis.
Ik weet niet óf, en wat ik heb veranderd maar weet iemand misschien wat de oorzaak is? Ik heb geen specifieke functies toegewezen aan deze toetsen (behalve dan de" cue locations" maar dat was standaard al zo en toen werkte het wel!) Ik kan natuurlijk mijn midi controller (evolution UC33e) gebruiken maar dat vind ik te omslachtig...
Anybody ?

Ik weet niet óf, en wat ik heb veranderd maar weet iemand misschien wat de oorzaak is? Ik heb geen specifieke functies toegewezen aan deze toetsen (behalve dan de" cue locations" maar dat was standaard al zo en toen werkte het wel!) Ik kan natuurlijk mijn midi controller (evolution UC33e) gebruiken maar dat vind ik te omslachtig...
Anybody ?