Wilde net even snel m'n Line6 Echo Park aan iemand laten horen, en plugde in de haast de kabels er verkeerd om in: twee inputs van de mixer in de inputs van de Line6, en de outputs van een synth in de outputs van de Line6.
, ja...
Nu weet ik niet of het deze domme zet is geweest (bijv. gitaristen zal zoiets toch ook af en toe overkomen?) maar de Echo Park werkte vandaag niet meer. Niet met de originele adapter en ook niet op een batterij. Ook de tempo led gaat niet aan.
Zit in zo'n pedaaltje ook een soort zekering die je eerst opblaast o.i.d.? Ik heb'm open gemaakt maar herken die in ieder geval niet. En is dit mogelijk makkelijk te fixen of moet -ie naar winkel/ importeur? Garantie zit er niet meer op.
Ik vraag me af of de ongetwijfeld stevige verzend- en reparatiekosten dan nog in verhouding staan met de prijs van dit bakkie. Er zit trouwens nogal wat in aan onderdelen.
Foto's van de binnenkant van deze Echo Park:
, ja...Nu weet ik niet of het deze domme zet is geweest (bijv. gitaristen zal zoiets toch ook af en toe overkomen?) maar de Echo Park werkte vandaag niet meer. Niet met de originele adapter en ook niet op een batterij. Ook de tempo led gaat niet aan.
Zit in zo'n pedaaltje ook een soort zekering die je eerst opblaast o.i.d.? Ik heb'm open gemaakt maar herken die in ieder geval niet. En is dit mogelijk makkelijk te fixen of moet -ie naar winkel/ importeur? Garantie zit er niet meer op.
Ik vraag me af of de ongetwijfeld stevige verzend- en reparatiekosten dan nog in verhouding staan met de prijs van dit bakkie. Er zit trouwens nogal wat in aan onderdelen.
Foto's van de binnenkant van deze Echo Park: