Hoe leren beatmixen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

kefkekeyser

Ouwe rot
Zijn er truuks om gemakkelijk te leren beatmixen? Om te beginnen: ik ben maar een student, en heb geen goesting om het met vinyl te doen (heb geen platenspelers en vinyl kunt ge ni copieren, ceedees wel...)...
Zou het te doen zijn om die Hercules Dj Console te kopen (heb véél mp3's en al een labtopken (meer zonder deftige geluidskaart)) en dat daarmee te leren? Met wel programma dan? Of toch beter echt met cd met pitch control en mixertje? En zijn er trukskens om 2 nummers schoon door elkaar te mixen?

Re: Hoe leren beatmixen?

Origineel geplaatst door kefkekeyser
...leren beatmixen?....... En zijn er trukskens om 2 nummers schoon door elkaar te mixen?

Origineel geplaatst door kefkekeyser
heb geen goesting om het met vinyl te doen (heb geen platenspelers en vinyl kunt ge ni copieren, ceedees wel...)

Ik ben benieuwd hoe lang dit draadje geopend blijft..:bekdicht: 8o)

Re: Re: Hoe leren beatmixen?

Re: Re: Hoe leren beatmixen?

Origineel geplaatst door Vizion
Ik ben benieuwd hoe lang dit draadje geopend blijft..:bekdicht: 8o)

Ik zeg toch gewoon dat ik mp3kens gebruik, ik zeg NIET dat ik software copieer of warez gebruik!
(ik kan moeilijk geloven dat alle synthforumleden hier nog nooit eens wat mp3ken hebben afgehaald om een ceedeeken te maken)

Origineel geplaatst door ikke
Indeed... Fuck off fella.

:slotje:
nou nou... dat is niet netjes.

Onze core-business ligt niet in dj-en of dat nu met vinyl, cds of mp3s is. Daarom verwacht iedereen dat deze thread snel dicht zal gaan. Dat is alles. :)

Maar misschien hebben ze wel gelijk! :-D

:bekdicht:

Attachments

• mix.jpg
    mix.jpg
    30,4 KB · Bekeken: 155
Nu iedereen WIL dat deze thread dicht gaat, gaat hij niet dicht... Jeeeezzzzz
Iedereen? Vooral jij eigenlijk.. Maar je hebt een keertje gelijk, zonder dat Fuck off natuurlijk..

Nu iedereen WIL dat deze thread dicht gaat, gaat hij niet dicht... Jeeeezzzzz
Iedereen? Vooral jij eigenlijk.. Maar je hebt een keertje gelijk, zonder dat Fuck off natuurlijk..

ik was al bezig, maar je blijft maar posten!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back