Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Uw eerste vraag nodigt zowaar uit tot een lethanie die grenst aan de strengheid van Spaanse inquisitie !
<..>
Te vaak heb ik mensen in de hype zien trappen en met het misverstand zien rondlopen dat als ze maar dat of dàt toestel hadden, dan zou alles plots veel beter gaan. Dat geldt zelfs niet alleen voor vintage, sterker nog, 'de industrie' tracht dagelijks zijn consumenten met dat foute idee op te zadelen.
<..>
Heel veel mensen snappen nog steeds niet dat het maken van (mooie) muziek niks te maken heeft met het materiaal dat je hebt staan. Veel mensen zijn er verkeerdelijk van overtuigd dat vintage materiaal een soort meerwaarde biedt waardoor ze beter muziek gaan maken. Dit is niet zo.
<..>
Mensen begrijpen niet of willen niet begrijpen dat je in het uiteindelijke resultaat NIET kan horen of er nou een orginele 909 dan wel gesampelde sounds werden gebruikt, en bovendien maalt geen enkele luisteraar daar om.
<..>
Dat is een vaststaand feit en éénieder die daar aan twijfelt loopt rond met foute opvattingen.
<..>
Nu, iedereen moet doen waar hij zin in heeft en gelooft maar wat hij zelf wil.
<..>
Ikzelf heb me op SF een soort van kruistocht eigen gemaakt die de hype en misverstanden wil doorprikken.
<..>
Mijn crusade zal duren tot mijn eigenste post 999. Daarna zal ik mijn pijlen richten op posters van tracks...
<..>
Natuurlijk is het waardevol en strekt het tot eer dat je creatief bezig bent. Maar dat betekent niet per sé dat je inhoudelijk dan ook nog iets waardevols hebt gemaakt. Nog zo een waandiee!

Origineel geplaatst door levka
Wie neemt er 's een MS50 mee naar de volgende SF meeting ?![]()
Origineel geplaatst door Hooihuis
Ziet er erg pittig uit zo'n complete set......ik vraag me af hoe het kan klinken! Of liever gezegd, voegt een MS-50 qua klank / mogelijkheden genoeg toe aan een MS-20 om de prijs ervan te rechtvaardigen? Als ik zo op het net kijk (o.a. natuurlijk het forum zelf) dan lijken de meningen daarover nogal verdeeld.
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik kan heel kort zijn
NIET
......maar vind je hem nu helemaal niet bruikbaar, of alleen maar te duur? Heb je hem zelf ook gehad?
Origineel geplaatst door Akikaze
Ik heb vorige maand, toen ik net op het forum zat, ook al zo'n discussie over de MS-50 gezien en er toen ook wat over geschreven.

) en met een MS-50 erbij heb je NOG meer mogelijkheden....
Misschien kan je dan nog beter proberen een Redsquare te scoren ofzo, kan je volgens mij ook zo patchen met je MS-20.Origineel geplaatst door Hooihuis
.....Misschien kan je dan nog beter proberen een Redsquare te scoren ofzo, kan je volgens mij ook zo patchen met je MS-20.
Origineel geplaatst door Hanz
Nog sterker: hoe weet je zo zeker dat uitgerekend JIJ de enige echte correcte visie op deze wereld hebt?
Zoals Apollo naar mijn mening terecht stelt: we zitten hier niet allemaal om "succesvol producer" (whatever that may be...) te zijn. Kortom: niet iedereen heeft dezelfde wensen, eisen, verwachtingen, smaak (!), bedoeling

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ziet er erg pittig uit zo'n complete set......ik vraag me af hoe het kan klinken!
Ikzelf schreef:
Muzikaal gezien kan je beter 2 MS20 hebben dan 1 MS20 en een MS50.
Ikzelf schreef ook
Ik zou dus ook heel graag de MS50 willen hebben. Niet eens alleen om het setje compleet te maken (alhoewel dat heus wel meespeelt), maar vooral vanwege de extra mogelijkheden. Maar kom op zeg....1200,- voor een MS50...dan koop ik toch echt liever 2 MS20 erbij.