robbie50
ferkeert lit
onduidelijk???
onduidelijk???
Wel bijv. dit:
Klopt, je moet eens met master effecten (compressor + EQ) experimenteren, dat scheelt enorm. Verder: ik gebruik alleen performances ipv patches. In performance mode kun je over 3 insert effecten beschikken ipv 1. Andere tip: het low-boost effect werkt vaak ook heel goed. Dat zijn zo de truukjes die ik tot nu toe heb toegepast.
Dan weet ik echt eventjes niet waar het over gaat.......
maar zoals al eerder gezegd, ik ben een beginneling en heb alleen ervaring met de Yamaha DX21, Roland J1, Kawai Rm1 en Roland JX10
Ik was al blij dat het mij lukte om diverse patches op PC en naar/van sybt te krijgen en dat met al die verschillende instrumenten.....
En patches maken met de PG800 ging mij goed af.......
Dus vandaar mijn opmerking, "ik ben maar een beginneling"
groet,
rob
onduidelijk???
Origineel geplaatst door Cheimoon
That's a start...
@Robbie50: wat is onduidelijk? Beter het nader te verklaren dan dat het onduidelijk blijft...
Wel bijv. dit:
Klopt, je moet eens met master effecten (compressor + EQ) experimenteren, dat scheelt enorm. Verder: ik gebruik alleen performances ipv patches. In performance mode kun je over 3 insert effecten beschikken ipv 1. Andere tip: het low-boost effect werkt vaak ook heel goed. Dat zijn zo de truukjes die ik tot nu toe heb toegepast.
Dan weet ik echt eventjes niet waar het over gaat.......
maar zoals al eerder gezegd, ik ben een beginneling en heb alleen ervaring met de Yamaha DX21, Roland J1, Kawai Rm1 en Roland JX10
Ik was al blij dat het mij lukte om diverse patches op PC en naar/van sybt te krijgen en dat met al die verschillende instrumenten.....
En patches maken met de PG800 ging mij goed af.......
Dus vandaar mijn opmerking, "ik ben maar een beginneling"
groet,
rob

Dat zou dan ook wel erg goedkoop worden!