forum mastersofhardcore r.i.p.

Op het SF is helemaal geen vrijheid van meningsuiting. Mods hebben ten allen tijde het laatste woord.
Maar dat kan ook niet anders.

En als je je daar niet mee kan vinden dan moet je gewoon wegblijven.

Kijk maar naar fok of ut twieker forum. Die worden ook superstrak gemod dat het lang niet meer zo gezellig is. Maar om kuddes pubberende, puisterige nerds in bedwang te houden is ook heel wat anders dan een stelletje synthfrieks.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik ben helemaal voor vrije meningsuiting, maar wat omc hier zegt is dus 100% waar! Elke halve zool denkt maar alles neer te kunnen gooien en dat is echt niet de bedoeling. Daaraan gaan forums kapot. Ik hoop dit forum niet en ik hoop dat kraakpiep veel forumplezier zal hebben.

Persoonlijk was ik toch wel verbaasd gezien het hoge anti MOH gehalte van het forum dat ze het zo lang open hebben gelaten. De echte MOH fans zaten daar niet.

(want er was een ban beleid voor rechtse individuen? :x)

Origineel geplaatst door bikkel
Persoonlijk was ik toch wel verbaasd gezien het hoge anti MOH gehalte van het forum dat ze het zo lang open hebben gelaten. De echte MOH fans zaten daar niet.

(want er was een ban beleid voor rechtse individuen? :x)

gelijk heb je.....en het is volgens mij ook zo dat mensen die niets te klagen hebben,ook niet posten...de fans posten niet zo snel....

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik ben helemaal voor vrije meningsuiting, maar wat omc hier zegt is dus 100% waar! Elke halve zool denkt maar alles neer te kunnen gooien en dat is echt niet de bedoeling. Daaraan gaan forums kapot. Ik hoop dit forum niet en ik hoop dat kraakpiep veel forumplezier zal hebben.

Dank! En zolang het op mijn site staat (en het kan blijven betalen :D) met de juiste mensen, dan zal dit forum nog lang blijven.

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Dank! En zolang het op mijn site staat (en het kan blijven betalen :D) met de juiste mensen, dan zal dit forum nog lang blijven.

tenzij iedereen over je radioshow gaat zeiken.....:D

Origineel geplaatst door dione
tenzij iedereen over je radioshow gaat zeiken.....:D

Whehe. :D

Maar mn server heeft t er nu al moeilijk mee =( :(
Niet verwacht. Hangt toch aardig wat achter ...

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Whehe. :D

Maar mn server heeft t er nu al moeilijk mee =( :(
Niet verwacht. Hangt toch aardig wat achter ...
wil wel sponsoren maar dan wil ik wel een kraakpiep t-shirt :D

jaaa bij deze bestel ik alvast mijn exemplaar van de "kraak_piep" t-shirt
maarje xl graag! 8)

Back