Virus TI vertraagd + reviews?

Origineel geplaatst door MikeJarod
Ik vind het dubieus dat een Mike Clark of Access toestemming zou geven om interne communicatie vrij te laten geven door derden op een internetforum :confused:

Ik denk dat het het beste is. Iedereen weet nu dat de intentie's van Access in principe goed zijn, en dat ze er erg mee in hun maag zitten. Als ze nu niet gereageerd hadden, had het alleen maar speculaties in de hand kunnen werken 'ze willen er geld aanverdienen' etc. Het zal wel niet officieel gegaan zijn, maar dit mailtje op synthforum zetten is nog niet zo'n slechte actie.

Maar inderdaad OT: wie wil zijn Ti voor veel te weinig geld inmiddels doorverkopen? :engel: Of ruilen voor een lekkere degelijke B, zonder alle TI poespas ;)

Vind de veelheid aan geluiden uit het andere Ti topic wel erg indrukwekkend. Wie durft er een gok te doen wat 'de sound van 2006' zal zijn nu de Ti er is?

Origineel geplaatst door RedTitan
Maar inderdaad OT: wie wil zijn Ti voor veel te weinig geld inmiddels doorverkopen? :engel: Of ruilen voor een lekkere degelijke B, zonder alle TI poespas ;)

Tja, als ik een virus b had gewild, dan had ik die denk ik wel gekocht, zijn een erg groot stukje goedkoper,je had er op zijn minst de filterbank erbij kunnen doen.... :D

Dus ik denk dat ik die TI poespas maar op de koop toe neem en lekker verder patches ga bouwen ... iig bedankt voor je aanbod...

groet,

avs

De "openheid van zaken" is op zich goed. Ik hou wel van transparantie.

MAAR

Wij weten door deze disclosure van informatie dat er dus een "DEL TIESTO*.MID" aan zit te komen in komende updates. Dus weet iedereen die dit forum en deze thread in particular leest dat dit staat te gebeuren. Dus kan iedereen er rekening meehouden en die banks veiligstellen.

Als "contactmaken" deze informatie niet had gedisclosed had waarschijnlijk de hele wereld gewoon de volgende update geinstalleerd en in 9 van de 10 gevallen was dan die bank gewoon netjes weggehaald zonder dat iemand ook maar in de gaten had dat die banks erbij zaten.

Sterker nog, als Mike/contactmaken zich helemaal had stilgehouden dan was er niet eens zoveel heisa geweest en had het allemaal in silence kunnen worden opgelost.

Ik weet het, het klinkt een beetje als "security through obscurity", maar toch ;).

Cheers.
Joost.

Origineel geplaatst door jostiii
Sterker nog, als Mike/contactmaken zich helemaal had stilgehouden dan was er niet eens zoveel heisa geweest en had het allemaal in silence kunnen worden opgelost.

Naar aanleiding van deze thread, en specifiek over de Tiesto sounds, heb ik een mailtje gekregen van Mike waarin hij vroeg of ik een paar namen van de patches kon doorgeven.

Ik heb de eerdere geplaatste screenshots dan ook voor hem gemaakt en toegestuurd. Ik denk dat dit onderwerp in deze thread voor beide partijen een goede is geweest. Voor Mike omdat hij in een vroeg stadium aktie kan ondernemen, voor Access omdat zij er snel achter gekomen zijn dat ze een blunder hebben gemaakt en dit dus ook snel kunnen rectificeren.

Wij hebben onze goede daad voor het komende jaar weer gedaan !!!

groet,

avs

Free Polars for Synthforum.nl members? :)

Nah onze "beloning" is denk ik het feit dat wij de banks iig nog hebben en kunnen backuppen als wij ze willen houden, voordat een volgende update ze probeert te deleten.

Kan ik wel mee leven hoor.

Er komen geregeld Tiesto fanboys bij mij over de vloer, heb ik weer wat om mee te patsen :D.

Cheeeerrrrrrs.
Joost.

Free Polars for Synthforum.nl members? :)
Nah onze "beloning" is denk ik het feit dat wij de banks iig nog hebben en kunnen backuppen als wij ze willen houden, voordat een volgende update ze probeert te deleten.

Die Polars voel ik wel wat voor... maar het gaat in deze om het gebaar :D

Of ik de banks nu wel of niet heb maakt me niet zo veel uit, [hide from Mike] eigenlijk zijn ze onrechtmatig verkregen [/hide from Mike].

Ik probeer liever zelf mijn sounds te maken, sounds waar tiesto zelf nog een puntje aan kan zuigen :D (niet dat dat nou zo goed lukt maar dat is een ander verhaal, ik probeer het iig)

Ik moet wel zeggen dat het wel een leuke leerschool kan zijn wat Mike heeft gedaan met die banks. Het ontleden van sounds kan een aardig licht werpen in de duisternis van Mod-matrixen...

groet,

avs

Niet eens via audio in.

Via USB kan ie optreden als een geluidskaart...en dat werkt ook nog :D

groet,

avs

@AVS:

Er zitten 2600+ patches standaard bij de Virus TI.

Genoeg leerstof zou je zeggen.

Daar heb je 256 Mike Clark patches niet voor nodig ;-).

Ach, gelukkig hebben we de patches van Ben, Manuel, Howard, Matt en Matt nog ;)

En nog een SoundDiver library met 3600 Virus C patches van o.a. Cosmic Dreamer.

Genoeg materiaal om dr. prof. ir. in sounddesign te worden lijkt me.

Nu alleen nog tijd + motivatie ;)

Cheers!
Joost.

En nog een SoundDiver library met 3600 Virus C patches van o.a. Cosmic Dreamer.

Nou die hebben WE niet hoor....

:D

groet,

avs

Nee okee.

Die heb ik persoonlijk in elkaar geknutseld. Alle banks die je toch al van de Access site kon downloaden in 1 grote library for easy-access.

Waarschijnlijk ben ik een van de weinige SoundDiver fanboys op dit forum :D.

Cheers.
Joost.

raar, ik mag ook graag sounddiver gebruiken.... :D

Ik hoop dat ze snel met een nieuwe update komen, ik heb nogal wat issues......

Origineel geplaatst door Arv
dumdumdumdedum..
maar hoe KLINKT ie nou?

Ik lees alleen maar techtalk :D

Tja, hoe klinkt ie... stereo.. :D

Tis moelijk uit te leggen hoe die klinkt... de klank kun je alleen door middel van geluid overbrengen ;)

Dus requests... kommaar kommaar kommaar kommaar kommaar kommaar ...

groet,

avs

ik heb het vermoeden dat je een 2600 patches + ruim 3000 van de access site + 1024 van de ( virus B en C ) + 256 patches toesto sets ( :D )

een aardig bibliotheek hebt en niet heel veel meer nodig hebt aan VA 's en analoog en dance achtig spul.....

Origineel geplaatst door jaccis
ik heb het vermoeden dat je een 2600 patches + ruim 3000 van de access site + 1024 van de ( virus B en C ) + 256 patches toesto sets ( :D )

een aardig bibliotheek hebt en niet heel veel meer nodig hebt aan VA 's en analoog en dance achtig spul.....

En dan zitten er, of het verdorie nog niet genoeg is, ook nog draaiknopjes op. :eureka:

Back