Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door MikeJarod
Ik vind het dubieus dat een Mike Clark of Access toestemming zou geven om interne communicatie vrij te laten geven door derden op een internetforum :confused:
Of ruilen voor een lekkere degelijke B, zonder alle TI poespas 
Origineel geplaatst door RedTitan
Maar inderdaad OT: wie wil zijn Ti voor veel te weinig geld inmiddels doorverkopen?Of ruilen voor een lekkere degelijke B, zonder alle TI poespas

.Origineel geplaatst door jostiii
Sterker nog, als Mike/contactmaken zich helemaal had stilgehouden dan was er niet eens zoveel heisa geweest en had het allemaal in silence kunnen worden opgelost.

Free Polars for Synthforum.nl members?
Nah onze "beloning" is denk ik het feit dat wij de banks iig nog hebben en kunnen backuppen als wij ze willen houden, voordat een volgende update ze probeert te deleten.

(niet dat dat nou zo goed lukt maar dat is een ander verhaal, ik probeer het iig)

Origineel geplaatst door jostiii
En nog een SoundDiver library met 3600 Virus C patches van o.a. Cosmic Dreamer.

Nee okee.
Die heb ik persoonlijk in elkaar geknutseld. Alle banks die je toch al van de Access site kon downloaden in 1 grote library for easy-access.
Waarschijnlijk ben ik een van de weinige SoundDiver fanboys op dit forum.
Cheers.
Joost.

.
Origineel geplaatst door Arv
dumdumdumdedum..
maar hoe KLINKT ie nou?
Ik lees alleen maar techtalk![]()

) Origineel geplaatst door jaccis
ik heb het vermoeden dat je een 2600 patches + ruim 3000 van de access site + 1024 van de ( virus B en C ) + 256 patches toesto sets ()
een aardig bibliotheek hebt en niet heel veel meer nodig hebt aan VA 's en analoog en dance achtig spul.....